Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama naujos paslaugos ir apgyvendinimo
paslaugos sampratos, nagrinėjama naujos paslaugos įvedimo į rinką reikšmė įmonės procesams,
nustatomos galimos paslaugos įvedimo strategijos bei parenkamas tikslinis modelis. Analitinėje darbo
dalyje analizuojama poilsio namų „Brastadvaris“ situacija, nagrinėjamos vidinės ir išorinės įmonės
aplinkos, paslaugų marketingo kompleksas, bei atliekama SSGG analizė. Taip pat šioje dalyje pateikiama
kiekybinio tyrimo metodologija, analizuojami apklausos dalyvių pateikti rezultatai. Projektinėje darbo
dalyje pateikiama paslaugos įėjimo į rinką strategija bei naujos apgyvendinimo paslaugos įvedimo į rinką
užsienio ir Lietuvos vartotojams sprendimai. Darbo problema: nors ir užsienio turistų srautai Lietuvoje (Klaipėdos rajone) yra
augantys, tačiau vietinis turizmas smunka, taip pat pastebimas ir įmonės pelningumo mažėjimas, tad
įmonei būtina imtis veiksmų, siekiant išsilaikyti rinkoje.
Darbo tikslas: Pateikti naujos apgyvendinimo paslaugos įvedimo užsienio vartotojams
sprendimus poilsio namams „Brastadvaris“.
Description:
The theoretical part of the work analyzes the concepts of new service and
accommodation service, analyzes the significance of the introduction of a new service to the company's
processes, identifies possible service introduction strategies and selects a target model. The analytical
part of the work analyzes the situation of the rest house "Brastadvaris", examines the internal and
external environment of the company, service marketing complex, and performs SWOT analysis. This
part also presents the methodology of quantitative research, analyzes the results provided by the survey
participants, with the help of which the need for the introduction of a new accommodation service in
Lithuania Minor (Klaipėda district) is determined. The project part of the work presents the service
entry strategy and solutions for the introduction of a new accommodation service for foreign and
Lithuanian consumers, based on the new service introduction model. he main problem of the (professional BA thesis) – Although the flows of foreign
tourists in Lithuania (Klaipėda district) are growing, local tourism is declining, and the company's
profitability is also declining, so it is necessary for the company to take action to survive in the market.
The aim of the (professional BA thesis) – to provide solutions for the introduction of a
new accommodation service for foreign consumers for the holiday home „Brastadvaris“.