DSpace talpykla

Naujos paslaugos užsienio vartotojams įvedimo poilsio namuose „Brastadvaris“ sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Valiulis, Deividas
dc.date.accessioned 2021-07-19T11:01:06Z
dc.date.available 2021-07-19T11:01:06Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4635
dc.description The theoretical part of the work analyzes the concepts of new service and accommodation service, analyzes the significance of the introduction of a new service to the company's processes, identifies possible service introduction strategies and selects a target model. The analytical part of the work analyzes the situation of the rest house "Brastadvaris", examines the internal and external environment of the company, service marketing complex, and performs SWOT analysis. This part also presents the methodology of quantitative research, analyzes the results provided by the survey participants, with the help of which the need for the introduction of a new accommodation service in Lithuania Minor (Klaipėda district) is determined. The project part of the work presents the service entry strategy and solutions for the introduction of a new accommodation service for foreign and Lithuanian consumers, based on the new service introduction model. he main problem of the (professional BA thesis) – Although the flows of foreign tourists in Lithuania (Klaipėda district) are growing, local tourism is declining, and the company's profitability is also declining, so it is necessary for the company to take action to survive in the market. The aim of the (professional BA thesis) – to provide solutions for the introduction of a new accommodation service for foreign consumers for the holiday home „Brastadvaris“. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje analizuojama naujos paslaugos ir apgyvendinimo paslaugos sampratos, nagrinėjama naujos paslaugos įvedimo į rinką reikšmė įmonės procesams, nustatomos galimos paslaugos įvedimo strategijos bei parenkamas tikslinis modelis. Analitinėje darbo dalyje analizuojama poilsio namų „Brastadvaris“ situacija, nagrinėjamos vidinės ir išorinės įmonės aplinkos, paslaugų marketingo kompleksas, bei atliekama SSGG analizė. Taip pat šioje dalyje pateikiama kiekybinio tyrimo metodologija, analizuojami apklausos dalyvių pateikti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiama paslaugos įėjimo į rinką strategija bei naujos apgyvendinimo paslaugos įvedimo į rinką užsienio ir Lietuvos vartotojams sprendimai. Darbo problema: nors ir užsienio turistų srautai Lietuvoje (Klaipėdos rajone) yra augantys, tačiau vietinis turizmas smunka, taip pat pastebimas ir įmonės pelningumo mažėjimas, tad įmonei būtina imtis veiksmų, siekiant išsilaikyti rinkoje. Darbo tikslas: Pateikti naujos apgyvendinimo paslaugos įvedimo užsienio vartotojams sprendimus poilsio namams „Brastadvaris“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Nauja paslauga, įvedimas, poilsio namai. en_US
dc.title Naujos paslaugos užsienio vartotojams įvedimo poilsio namuose „Brastadvaris“ sprendimai en_US
dc.title.alternative Decisions on a new service introduction for foreign consumers in the rest house Brastadvaris en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra