Santrauka:
Teorinėje dalyje
analizuojama marketingo, marketingo komplekso sąvoka, aprašomi pasirinkto marketingo
komplekso elementų ypatumai, aprašomi vidinės ir išorinės aplinkos veiksniai. Analizė atliekama
naudojantis moksline literatūra siekiant atskleisti marketingo komplekso reikšmę ir svarbą.
Analitinėje dalyje atliekama Latvijos rinkos galimybių vertinimo analizė, naudojant duomenų bazes
ir išorinės aplinkos analizės modelį PEST. Taip pat atliekamas kokybinis interviu tyrimas kurio metu
siekiama išsiaiškinti kaip marketingo kompleksą naudoja UAB „Rokiškio pienas“ dirbant Latvijos
rinkoje, apžvelgiamas 4P kompleksas, pateikiama SSGG analizė. Projektinėje dalyje pateikiami UAB
„Rokiškio pienas“ marketingo komplekso tobulinimo pasiūlymai dirbant Latvijos rinkoje. Darbo problema – kaip patobulinti UAB „Rokiškio pienas“ marketingo komplekso
elementus Latvijos rinkoje siekiant užimti didesnę Latvijos rinkos dalį?
Darbo tikslas: Pateikti UAB ,,Rokiškio pienas‘‘ marketingo komplekso tobulinimo
sprendimus dirbant Latvijos rinkoje.
Description:
The theoretical
part analyzes the concept of marketing, marketing mix, describes the peculiarities of the elements of
the selected marketing mix, and describes the factors of the internal and external environment. The
analysis is performed using the scientific literature to reveal the significance and importance of the
marketing mix. In the analytical part, the analysis of the Latvian market opportunities assessment is
performed using databases and the external environment analysis model PEST. A qualitative
interview research is also carried out, during which the aim is to find out how the marketing mix is6
used by UAB Rokiškio pienas while working in the Latvian market, the 4P complex is reviewed, and
SWOT analysis is presented. The project part presents proposals for the improvement of the
marketing complex of UAB Rokiškio pienas while working in the Latvian market. The main problem of the thesis – how to improve the elements of the marketing mix of
UAB Rokiškio pienas in Latvian market in order to own a bigger share of the Latvian market.
The aim of the thesis – to present UAB Rokiškio pienas marketing mix improvement
solutions in Latvian market.