DSpace talpykla

UAB „Rokiškio pienas“ marketingo komplekso elementų tobulinimas Latvijos rinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jančiauskas, Daumantas
dc.date.accessioned 2021-07-19T10:58:56Z
dc.date.available 2021-07-19T10:58:56Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4634
dc.description The theoretical part analyzes the concept of marketing, marketing mix, describes the peculiarities of the elements of the selected marketing mix, and describes the factors of the internal and external environment. The analysis is performed using the scientific literature to reveal the significance and importance of the marketing mix. In the analytical part, the analysis of the Latvian market opportunities assessment is performed using databases and the external environment analysis model PEST. A qualitative interview research is also carried out, during which the aim is to find out how the marketing mix is6 used by UAB Rokiškio pienas while working in the Latvian market, the 4P complex is reviewed, and SWOT analysis is presented. The project part presents proposals for the improvement of the marketing complex of UAB Rokiškio pienas while working in the Latvian market. The main problem of the thesis – how to improve the elements of the marketing mix of UAB Rokiškio pienas in Latvian market in order to own a bigger share of the Latvian market. The aim of the thesis – to present UAB Rokiškio pienas marketing mix improvement solutions in Latvian market. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama marketingo, marketingo komplekso sąvoka, aprašomi pasirinkto marketingo komplekso elementų ypatumai, aprašomi vidinės ir išorinės aplinkos veiksniai. Analizė atliekama naudojantis moksline literatūra siekiant atskleisti marketingo komplekso reikšmę ir svarbą. Analitinėje dalyje atliekama Latvijos rinkos galimybių vertinimo analizė, naudojant duomenų bazes ir išorinės aplinkos analizės modelį PEST. Taip pat atliekamas kokybinis interviu tyrimas kurio metu siekiama išsiaiškinti kaip marketingo kompleksą naudoja UAB „Rokiškio pienas“ dirbant Latvijos rinkoje, apžvelgiamas 4P kompleksas, pateikiama SSGG analizė. Projektinėje dalyje pateikiami UAB „Rokiškio pienas“ marketingo komplekso tobulinimo pasiūlymai dirbant Latvijos rinkoje. Darbo problema – kaip patobulinti UAB „Rokiškio pienas“ marketingo komplekso elementus Latvijos rinkoje siekiant užimti didesnę Latvijos rinkos dalį? Darbo tikslas: Pateikti UAB ,,Rokiškio pienas‘‘ marketingo komplekso tobulinimo sprendimus dirbant Latvijos rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, Latvijos rinka, aplinkos veiksniai. en_US
dc.title UAB „Rokiškio pienas“ marketingo komplekso elementų tobulinimas Latvijos rinkoje en_US
dc.title.alternative Improvement of the marketing mix elements of Rokiškio Pienas UAB in Latvian market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra