Santrauka:
Darbo tikslas. Išanalizavus darbuotojų patirčių valdymo teorinius aspektus, įvertinti UAB „Žalioji banga“ darbuotojų patirtis ir pateikti gerinimo pasiūlymus.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė ir sintezė, anketinė apklausa, gautų duomenų analizė.
Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariami skirtingi autorių, nagrinėjusių darbuotojų patirties valdymą, požiūriai, sąvokų interpretavimas. Analitinėje dalyje atliekamas tyrimas ir apibendrinami tyrimo metu gauti rezultatai. Praktinėje dalyje, pateikiamos sudarytos rekomendacijos darbuotojų patirčių valdymui UAB „Žalioji banga“.
Description:
The aim of the professional BA. After analysing the theoretical aspects of employee experience management, to evaluate employee experience in UAB “Žalioji banga” and provide improvement measures.
Objectives of the professional BA. Positive and productive employee experience.
Methods of the professional BA thesis. The analysis and synthesis of scientific literature and other sources of information, questionnaire survey, analysis of the obtained data have been applied in this research.
The structure. The theoretical part discusses different approaches and interpretation of concepts by the scholars who have studied the quality of customer service. In the analytical part, the research is performed and the results obtained during the research are summarized. In the practical part, the developed recommendations for employee experience management in UAB “Žalioji banga” are presented.