Santrauka:
Darbe, remiantis moksliniais šaltiniais, pristatoma komunikacijos
samprata, jos rūšys organizacijoje ir komunikacijos formavimas krizių metu. Išanalizuota „Vytautas
Mineral SPA“ formuojama išorinė komunikacija COVID-19 pandemijos laikotarpiu, pateikiamos
tobulinimo rekomendacijos. Šiuo COVID-19 pandemijos laikotarpiu organizacijoms labai svarbu
parinkti tinkamą išorinę komunikaciją, kad neprarastų susidaryto įmonės įvaizdžio visuomenėje, sukurtų
patikimos, atsakingos įmonės įvaizdį, neprarastų klientų, todėl darbe analizuojama sveikatingumo, SPA
paslaugas teikiančios „Vytautas Mineral SPA“ įmonės vartotojų nuomonė apie organizacijos
formuojamą išorinę komunikaciją, dabartiniai poreikiai, kurie lemia paslaugų vartojimą.
Description:
The work, based on scientific sources, presents the concept of communication, its types in the
organization and the formation of communication during crises. External communication formed by
Vytautas Mineral SPA during the COVID-19 pandemic is analysed, and recommendations for
improvement are provided. During this COVID-19 pandemic period, it is very important for
organizations to choose the right external communication so that they do not lose the company's image
in society, create a reliable, responsible company image, do not lose customers. Therefore, the paper
analyses the opinion of the users of health and spa services Vytautas Mineral SPA about the external
communication formed by the organization, the current needs that determine the use of services