DSpace talpykla

Išorinės komunikacijos formavimas tikslinėms klientų auditorijoms COVID-19 pandemijos metu: „Vytautas Mineral SPA“ atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Navikaitė, Ernesta
dc.date.accessioned 2021-06-22T10:43:56Z
dc.date.available 2021-06-22T10:43:56Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4429
dc.description The work, based on scientific sources, presents the concept of communication, its types in the organization and the formation of communication during crises. External communication formed by Vytautas Mineral SPA during the COVID-19 pandemic is analysed, and recommendations for improvement are provided. During this COVID-19 pandemic period, it is very important for organizations to choose the right external communication so that they do not lose the company's image in society, create a reliable, responsible company image, do not lose customers. Therefore, the paper analyses the opinion of the users of health and spa services Vytautas Mineral SPA about the external communication formed by the organization, the current needs that determine the use of services en_US
dc.description.abstract Darbe, remiantis moksliniais šaltiniais, pristatoma komunikacijos samprata, jos rūšys organizacijoje ir komunikacijos formavimas krizių metu. Išanalizuota „Vytautas Mineral SPA“ formuojama išorinė komunikacija COVID-19 pandemijos laikotarpiu, pateikiamos tobulinimo rekomendacijos. Šiuo COVID-19 pandemijos laikotarpiu organizacijoms labai svarbu parinkti tinkamą išorinę komunikaciją, kad neprarastų susidaryto įmonės įvaizdžio visuomenėje, sukurtų patikimos, atsakingos įmonės įvaizdį, neprarastų klientų, todėl darbe analizuojama sveikatingumo, SPA paslaugas teikiančios „Vytautas Mineral SPA“ įmonės vartotojų nuomonė apie organizacijos formuojamą išorinę komunikaciją, dabartiniai poreikiai, kurie lemia paslaugų vartojimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Išorinė komunikacija, formavimas, klientai en_US
dc.title Išorinės komunikacijos formavimas tikslinėms klientų auditorijoms COVID-19 pandemijos metu: „Vytautas Mineral SPA“ atvejis en_US
dc.title.alternative Formation of External Communication for Target Customer Audiences During the COVID-19 Pandemic: the Case of Vytautas Mineral SPA en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra