Santrauka:
Temos aktualumas: Emocijos ir jausmai yra viena svarbiausių žmonių komunikavimo priemonių, todėl svarbu nuo pat mažens ugdyti vaiko emocinį intelektą. Nemokėjimas išreikšti savo emocijų gali pasireikšti vaiko elgesio ir emocijų problemomis bei daryti neigiamą įtaką asmenybės savijautai, tolimesniam vystymuisi, adaptacijai visuomenėje. Kadangi bet kokia vaiko problema susideda iš elgesio ir emocijų, svarbu išmokti emocijas reikšti ir valdyti. Emocijų raiškos vaikai ima mokytis jau vaikystėje. Tėvai ir pedagogai yra pagrindiniai vaikų emocijų raiškos ugdymo pagalbininkai.
Problema: kokios yra priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų raiškos skatinimo galimybės?
Darbo objektas: priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų raiškos skatinimo galimybės.
Darbo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų raiškos skatinimo galimybes.
Description:
Topic relevance: Emotions and feelings are one of the most important means of human communication, so it is important to develop a child's emotional intelligence from an early age. Inability to express one's emotions can manifest itself in a child's behavioral and emotional problems and have a negative impact on the person's well-being, further development, and adaptation in society (Nasvytienė, 2005). Since any problem in a child consists of behavior and emotions, it is important to learn to express and manage emotions. Emotional expression children begin to learn as early as childhood. Parents and educators are key facilitators in the development of emotional intelligence.
Problem: what are the opportunities to stimulate the expression of emotions in preschool children? The object of the survey: opportunities to promote the expression of emotions in preschool children.
The aim of the survey: to reveal the possibilities of promoting the expression of emotions in preschool children.