Santrauka:
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga vaikams yra tarsi antrieji namai, kuriuose jie praleidžia daugiausia laiko. Ikimokyklinės įstaigos funkcija labai svarbi – joje vaikai kaupia socialinę patirtį, sprendžia iškilusias problemas, formuoja savo kompetencijas, formuoja intelektualinių ir praktinių įgūdžių sistemą. Ikimokyklinės įstaigos suformuotos nuostatos ir praktiniai įgūdžiai yra pamatas, kuriuo vaikai remsis asmeniniame gyvenime. Tačiau tai pasiekti galima tik pritaikant naujausius ir efektyvius ugdymo metodus, pasirenkant netradicines aplinkas ir kitas reikalingas priemones.
Tyrimo problema. Kokios yra netradicinės aplinkos ugdomosios veiklos organizavimui? Kas trukdo realizuoti ir integruoti netradicines aplinkas į ugdymosi procesą?
Tyrimo objektas. Netradicinės aplinkos, kurioje ugdomi priešmokyklinio amžiaus vaikai.
Tyrimo tikslas. Atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdomosios veiklos netradicinėse aplinkose galimybes ir veikimo būdus.
Description:
A preschool institution is like a second home where children spend most of their time. The function of a preschool institution is very important because there children accumulate social experience, solve problems, form their competencies, form a system of intellectual and practical skills. The attitudes and practical skills developed by the preschool institution are the foundation on which children will build in their personal lives. However, this can only be achieved by applying the latest and most effective educational methods, choosing non-traditional environments and other necessary tools.
Identification of the problem / relevance of the research. What are the non-traditional environments for organizing educational activities? What hinders the realization and integration of non-traditional environments into the educational process?
The aim of the paper is to reveal the possibilities and ways of functioning of preschool children's educational activities in non - traditional environments.