DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdomosios veiklos organizavimas netradicinėje aplinkoje: galimybės ir veikimo būdai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Eidukaitė, Viktorija
dc.date.accessioned 2020-07-14T09:55:35Z
dc.date.available 2020-07-14T09:55:35Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3388
dc.description A preschool institution is like a second home where children spend most of their time. The function of a preschool institution is very important because there children accumulate social experience, solve problems, form their competencies, form a system of intellectual and practical skills. The attitudes and practical skills developed by the preschool institution are the foundation on which children will build in their personal lives. However, this can only be achieved by applying the latest and most effective educational methods, choosing non-traditional environments and other necessary tools. Identification of the problem / relevance of the research. What are the non-traditional environments for organizing educational activities? What hinders the realization and integration of non-traditional environments into the educational process? The aim of the paper is to reveal the possibilities and ways of functioning of preschool children's educational activities in non - traditional environments. en_US
dc.description.abstract Ikimokyklinio ugdymo įstaiga vaikams yra tarsi antrieji namai, kuriuose jie praleidžia daugiausia laiko. Ikimokyklinės įstaigos funkcija labai svarbi – joje vaikai kaupia socialinę patirtį, sprendžia iškilusias problemas, formuoja savo kompetencijas, formuoja intelektualinių ir praktinių įgūdžių sistemą. Ikimokyklinės įstaigos suformuotos nuostatos ir praktiniai įgūdžiai yra pamatas, kuriuo vaikai remsis asmeniniame gyvenime. Tačiau tai pasiekti galima tik pritaikant naujausius ir efektyvius ugdymo metodus, pasirenkant netradicines aplinkas ir kitas reikalingas priemones. Tyrimo problema. Kokios yra netradicinės aplinkos ugdomosios veiklos organizavimui? Kas trukdo realizuoti ir integruoti netradicines aplinkas į ugdymosi procesą? Tyrimo objektas. Netradicinės aplinkos, kurioje ugdomi priešmokyklinio amžiaus vaikai. Tyrimo tikslas. Atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdomosios veiklos netradicinėse aplinkose galimybes ir veikimo būdus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Netradicinė aplinka, priešmokyklinio amžiaus vaikai, ugdomosios veiklos organizavimas en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdomosios veiklos organizavimas netradicinėje aplinkoje: galimybės ir veikimo būdai en_US
dc.title.alternative Organization of Educational Activities for Preschool Children in Non-Traditional Environment: Possibilities and Ways of Functioning en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra