Santrauka:
Baigiamajame bakalauro darbe pristatoma UAB „Akimirka“ elektroninė parduotuvė
kanceliarinių prekių parduotuvių tinklui „Plunksna“. Atsižvelgiant į tai, kad dėl COVID-19 situacijos
pasaulyje galimi vartotojų elgsenos pokyčiai ir intensyvesnis apsipirkimas internetu, įmonei buvo
būtina plėsti pardavimo kanalus, kad pritrauktų potencialių pirkėjų, todėl buvo priimtas sprendimas
prekiauti internetu.
Analitinėje dalyje aprašomas užsakovas ir jo poreikiai, analizuojamos konkurencingos
kanceliarinių prekių parduotuvės, apžvelgiama vartotojų elgsena internete, elektroninių parduotuvių
kūrimo tendencijos bei apžvelgti galimi technologiniai sprendimai.
Projektinėje dalyje aprašomas produkto kūrimo procesas, priimti sprendimai, kilę iššūkiai
kuriant multimedijos produktą. Buvo atlikti ekonominiai skaičiavimai ir įvertina produkto kaina,
aprašyta darbo proceso atitiktis žmogaus saugos reikalavimams.
Darbą sudaro 58 puslapiai, 20 paveikslėlių, 6 lentelės, 28 informacijos šaltiniai ir 9 priedai.
Description:
The final bachelor‘s thesis presents the electronic store of office supplies shop “Plunksna”
which is owned by UAB “Akimirka”. Due to the COVID-19 situation in the world, possible changes
in consumer behavior, more intensive online shopping, the company needed to expand sales channels,
attract potential buyers, so the decision was made to sell online.
The analytical part describes the customer and his needs, analyzes the competitive stationery
stores, reviews consumer behavior on the Internet, trends in the development of electronic stores and
reviews possible technological solutions.
The project part describes product development process, the decisions made and faced
challenges. There were performed economic calculations and estimated the final price of product, and
the compliance of the work process with human safety requirements was described.
The work consists of 58 pages, 20 figures, 6 tables, 28 sources of information and 9
appendices.