DSpace talpykla

UAB „Akimirka“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Leščinskas, Martynas
dc.date.accessioned 2020-07-13T06:10:12Z
dc.date.available 2020-07-13T06:10:12Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3303
dc.description The final bachelor‘s thesis presents the electronic store of office supplies shop “Plunksna” which is owned by UAB “Akimirka”. Due to the COVID-19 situation in the world, possible changes in consumer behavior, more intensive online shopping, the company needed to expand sales channels, attract potential buyers, so the decision was made to sell online. The analytical part describes the customer and his needs, analyzes the competitive stationery stores, reviews consumer behavior on the Internet, trends in the development of electronic stores and reviews possible technological solutions. The project part describes product development process, the decisions made and faced challenges. There were performed economic calculations and estimated the final price of product, and the compliance of the work process with human safety requirements was described. The work consists of 58 pages, 20 figures, 6 tables, 28 sources of information and 9 appendices. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame bakalauro darbe pristatoma UAB „Akimirka“ elektroninė parduotuvė kanceliarinių prekių parduotuvių tinklui „Plunksna“. Atsižvelgiant į tai, kad dėl COVID-19 situacijos pasaulyje galimi vartotojų elgsenos pokyčiai ir intensyvesnis apsipirkimas internetu, įmonei buvo būtina plėsti pardavimo kanalus, kad pritrauktų potencialių pirkėjų, todėl buvo priimtas sprendimas prekiauti internetu. Analitinėje dalyje aprašomas užsakovas ir jo poreikiai, analizuojamos konkurencingos kanceliarinių prekių parduotuvės, apžvelgiama vartotojų elgsena internete, elektroninių parduotuvių kūrimo tendencijos bei apžvelgti galimi technologiniai sprendimai. Projektinėje dalyje aprašomas produkto kūrimo procesas, priimti sprendimai, kilę iššūkiai kuriant multimedijos produktą. Buvo atlikti ekonominiai skaičiavimai ir įvertina produkto kaina, aprašyta darbo proceso atitiktis žmogaus saugos reikalavimams. Darbą sudaro 58 puslapiai, 20 paveikslėlių, 6 lentelės, 28 informacijos šaltiniai ir 9 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Elektroninė parduotuvė, tinklinė skaidrė, HTML, CSS, SEO en_US
dc.title UAB „Akimirka“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative E-shop and advertising tools creation for the UAB Akimirka en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra