Santrauka:
Šiame darbe analizuojama klientų aptarnavimo kokybė UAB „Skaidrus verslas“. Šiais laikais vienas iš pagrindinių sėkmingos įmonės bruožų yra aptarnavimo kokybė. Darbo aktualumą lemia vyraujanti konkurencija tarp įmonių, kuri verčia nuolat stengtis būti geresniems ir ieškoti klientų aptarnavimo kokybės gerinimo būdų. Itin svarbu išlaikyti gerą santykį su klientu, kad ateityje jis sugrįžtų. Būna situacijų, kai aptarnavimas neatitinka klientų lūkesčių, o tai kenkia įmonės įvaizdžiui ir dažniausiai prarandamas klientas.
Description:
This work analyzes the quality of customer service at Skaidrus verslas UAB. Nowadays, one of the main features of a successful company is the quality of service. The relevance of the work is determined by the prevailing competition between companies, which forces us to constantly strive to be better and look for ways to improve the quality of customer service. It is crucial to maintain a good relationship with the customer so that he will return in the future. There are situations where the service does not meet customer expectations, which damages the company's image and usually loses the customer.