DSpace talpykla

UAB „Skaidrus verslas“ klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Razmaitė, Erika
dc.date.accessioned 2020-06-19T08:05:55Z
dc.date.available 2020-06-19T08:05:55Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2944
dc.description This work analyzes the quality of customer service at Skaidrus verslas UAB. Nowadays, one of the main features of a successful company is the quality of service. The relevance of the work is determined by the prevailing competition between companies, which forces us to constantly strive to be better and look for ways to improve the quality of customer service. It is crucial to maintain a good relationship with the customer so that he will return in the future. There are situations where the service does not meet customer expectations, which damages the company's image and usually loses the customer. en_US
dc.description.abstract Šiame darbe analizuojama klientų aptarnavimo kokybė UAB „Skaidrus verslas“. Šiais laikais vienas iš pagrindinių sėkmingos įmonės bruožų yra aptarnavimo kokybė. Darbo aktualumą lemia vyraujanti konkurencija tarp įmonių, kuri verčia nuolat stengtis būti geresniems ir ieškoti klientų aptarnavimo kokybės gerinimo būdų. Itin svarbu išlaikyti gerą santykį su klientu, kad ateityje jis sugrįžtų. Būna situacijų, kai aptarnavimas neatitinka klientų lūkesčių, o tai kenkia įmonės įvaizdžiui ir dažniausiai prarandamas klientas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kokybė, klientai, aptarnavimas en_US
dc.title UAB „Skaidrus verslas“ klientų aptarnavimo kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative UAB Skaidrus verslas customer service quality improvement en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra