Santrauka:
Ši tema yra aktuali, nes renginių organizavimas viešbučiams suteikia
galimybę užsidirbti papildomų pajamų. Anot Gilion Institute of Higher Education (2018), bendrovės
konferencija, paroda, produkto pristatymas, sporto renginys, vestuvės – visa tai yra galimybių
pavyzdžiai, kurių dėka viešbutis didina savo pelną. Įvairūs sektoriai vis daugiau dėmesio skiria klientų
aptarnavimui ir VIP svetingumui, tokiu būdu didinant klientų pasitenkinimą bei apgyvendinimo
įstaigos pajamas ir pelningumą.
Renginių organizavimas viešbutyje yra ne tik svarbus aspektas pajamų atžvilgiu, bet
organizuojant didelius ir svarbius tarptautinius renginius viešbutyje, suteikiama galimybė padidinti
prekinį žinomumą. Anot Barreda, Zubieta, Chen, Casilha, ir Kageyama, (2017), renginiai suteikia
priimančiajai šaliai galimybę padidinti prekinį ženklą šalies ar net tarptautiniu mastu, leidžiant
paskirties vietai stiprinti informuotumą ir teigiamą įvaizdį skirtingose rinkose.
Taipogi organizuojant teminius renginius, pavyzdžiui, sporto, galima padidinti viešbučio
kambarių užimtumą. Anot Kennelly, (2017), sporto renginiai vykstantys numatytose vietose kelias
dienas, gali būti naudingi apgyvendinimo įstaigoms - viešbučiams, nes būtų pritraukiami aktyvaus
sporto turistai ir tų sportininkų šeimos. Toks apsistojimas viešbutyje tam tikru metu gali padėti įveikti
sezoniškumą, nesukeliant nepagrįstos įtampos vietos bendruomenės ištekliams.
Description:
Description of the work: The theoretical and analytical parts of the written work present information about the types of events in the hotel, the catering during the events, the equipment needed for them and the stages of organizing events at the hotel. This topic is worth to explore, because the organization of events in the hotel provides the opportunity to earn extra income, enhance the brand notoriety by organizing important and international events and increase room occupancy in the accommodation facility. The main problem: How to stay competitive on the market and attract customers to organize events in ,,Europa Royale Kaunas” hotel? The aim: Analyze aspects of event organization in 4 stars ,,Europa Royale Kaunas” hotel. The objectives: 1. Analyze the organization of events from the theoretical aspect of the hotel; 2. Dispense an analysis of event organization in 4 stars ,,Europa Royale Kaunas” hotel; 3. Dispense a assay of staff view about event organization in ,,Europa Royale Kaunas” hotel; 4. Present suggestions for improvement of event organization in ,,Europa Royale Kaunas” hotel. Methods of work: information and scientific sources, interview. The structure: Theoretical part present hotel and event concepts, types, event clients, catering aspects, and hotel event stages. Hotel ,,Europa Royale Kaunas” analysis present information on the event's clients, the catering and stages of the event organization. In the practical part of the work qualitative research, its methodology, the obtained results and conclusions of the research. The third part presents suggestions for the improvement of event organization in,,Europa Royale Kaunas” hotel. The results: Event organizing in ,,Europa Royale Kaunas” hotel is a very important aspect, which in the season and off-season determines the amount of received income, contributes to the hotel's reputation and customers loyalty, and encourages to stay competitive. ,,Europa Royale Kaunas” hotel could offer more private events, daily delegate rate, suggest new 24 hours rate and pursue cross-selling and out-selling