Santrauka:
Teorinėje dalyje, naudojantis mokslinę literatūra ir straipsniais yra analizuojami aspektai, kurie yra susiję su elektroninę erdve ir paslaugų pardavimu, taip pat aprašoma ir sveikatinimo rinka Lietuvoje. Analitinėje dalyje yra aprašoma įmonės charakteristika, toliau atliekama įmonės internetinės svetainės ir socialinių tinklų analizė. Po to aprašoma tyrimo metodika ir analizuojami tyrimo metu surinkti rezultatai. Paskutinėje, projektinėje dalyje yra pateikiami pasiūlymai problemoms išspręsti. Baigiamasis darbas užbaigiamas išvadomis.
Description:
In the first part the aspects related to electronic space and sales of services are analyzed using scientific literature and articles as well as the health market in Lithuania. The analytical part describes characteristics of the company, further analyzes the company‘s website and social networks. After that the methodology of the survey is described and the results of it are analyzed. The last part of the project contains suggestions for solving problems. Thesis is summarized with conclusions.