DSpace talpykla

AB „Eglės sanatorijos“ paslaugų pardavimų didinimas elektroninėje erdvėje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pocinkus, Gytis
dc.date.accessioned 2019-08-12T08:12:37Z
dc.date.available 2019-08-12T08:12:37Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2107
dc.description In the first part the aspects related to electronic space and sales of services are analyzed using scientific literature and articles as well as the health market in Lithuania. The analytical part describes characteristics of the company, further analyzes the company‘s website and social networks. After that the methodology of the survey is described and the results of it are analyzed. The last part of the project contains suggestions for solving problems. Thesis is summarized with conclusions. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje, naudojantis mokslinę literatūra ir straipsniais yra analizuojami aspektai, kurie yra susiję su elektroninę erdve ir paslaugų pardavimu, taip pat aprašoma ir sveikatinimo rinka Lietuvoje. Analitinėje dalyje yra aprašoma įmonės charakteristika, toliau atliekama įmonės internetinės svetainės ir socialinių tinklų analizė. Po to aprašoma tyrimo metodika ir analizuojami tyrimo metu surinkti rezultatai. Paskutinėje, projektinėje dalyje yra pateikiami pasiūlymai problemoms išspręsti. Baigiamasis darbas užbaigiamas išvadomis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimai, pardavimų didinimas, elektroninė erdvė, sveikatingumo paslaugos. en_US
dc.title AB „Eglės sanatorijos“ paslaugų pardavimų didinimas elektroninėje erdvėje en_US
dc.title.alternative Increasing the Sales of Eglės sanatorija AB Electronic Environment en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra