Santrauka:
Darbo užduotis – elektroninės parduotuvės „Vitos gėlės“ kūrimas. Užsakovas yra „Vitos gėlės“ gėlių salonas. Darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir sukurti pilnai funkcionuojančią elektroninę parduotuvę. Tikslui pasiekti nustatomi šie uždaviniai:
1. Pasirinkti iš galimų variantų turinio valdymo sistemą ir ją įdiegti;
2. Patalpinti reikiamą turinį (informaciją, prekės aprašymus);
3. Užsakovui sukurti elektroninės parduotuvės stilių (logotipą, dizainą, vizitinę kortelę);
4. Atlikti dizaino programavimo darbus;
5. Atlikti elektroninės parduotuvės testavimą ir optimizavimą;
6. Publikuoti elektroninę parduotuvę;
7. Atlikti ekonominius skaičiavimus ir aprašyti darbų saugos reikalavimus.
Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys. Analitinėje dalyje, analizuojami taikytini metodai ir sistemos, apžvelgiama elektroninės parduotuvės rinka, atliekama naudotojų ir konkurentų analizė. Praktinėje dalyje, pristatomas elektroninės parduotuvės kūrimo procesas, aprašomas logotipo, vizitinės kortelės ir svetainės dizaino piešimas, atliekami ekonominiai skaičiavimai ir nurodomi darbų saugos reikalavimai. Darbo pabaigoje pateikiamas naudotų šaltinių sąrašas, išvados ir rekomendacijos.
Description:
The main task of thesis is electronic shop development „Vitos gėlės“. Customer in this case is „Vitos gėlės“ flower salon. The purpose – to create a fully functional e-shop while applying knowledge acquired during studies. Tasks to reach the objective: 1. Choose and install content management system from available resources.; 2. Upload the content required (information, product descriptions); 3. To make a style for the e-shop (logotype, e-shop design, business card); 4. Perform programming tasks for design; 5. Perform e-shop testing and correction; 6. Publish the e-shop; 7. Perform economic calculations and describe occupational safety requirements. Professional Bachelor thesis consists of two parts. Analytical part where the appliable systems and methods are analyzed. The market and the macroenvironment is examined, and analysis of consumers and competitors. Second part, more practical. Process of making an e-shop is introduced. Sketching of logotype, website, and business card is described. Required economical calculations and links to occupational safety is made. At the end of thesis, used sources list, recommendations, and conclusion is given.