DSpace talpykla

Elektroninės parduotuvės „Vitos gėlės“ kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Magonitaitis, Andrius
dc.date.accessioned 2019-03-13T10:48:30Z
dc.date.available 2019-03-13T10:48:30Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1172
dc.description The main task of thesis is electronic shop development „Vitos gėlės“. Customer in this case is „Vitos gėlės“ flower salon. The purpose – to create a fully functional e-shop while applying knowledge acquired during studies. Tasks to reach the objective: 1. Choose and install content management system from available resources.; 2. Upload the content required (information, product descriptions); 3. To make a style for the e-shop (logotype, e-shop design, business card); 4. Perform programming tasks for design; 5. Perform e-shop testing and correction; 6. Publish the e-shop; 7. Perform economic calculations and describe occupational safety requirements. Professional Bachelor thesis consists of two parts. Analytical part where the appliable systems and methods are analyzed. The market and the macroenvironment is examined, and analysis of consumers and competitors. Second part, more practical. Process of making an e-shop is introduced. Sketching of logotype, website, and business card is described. Required economical calculations and links to occupational safety is made. At the end of thesis, used sources list, recommendations, and conclusion is given. en
dc.description.abstract Darbo užduotis – elektroninės parduotuvės „Vitos gėlės“ kūrimas. Užsakovas yra „Vitos gėlės“ gėlių salonas. Darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir sukurti pilnai funkcionuojančią elektroninę parduotuvę. Tikslui pasiekti nustatomi šie uždaviniai: 1. Pasirinkti iš galimų variantų turinio valdymo sistemą ir ją įdiegti; 2. Patalpinti reikiamą turinį (informaciją, prekės aprašymus); 3. Užsakovui sukurti elektroninės parduotuvės stilių (logotipą, dizainą, vizitinę kortelę); 4. Atlikti dizaino programavimo darbus; 5. Atlikti elektroninės parduotuvės testavimą ir optimizavimą; 6. Publikuoti elektroninę parduotuvę; 7. Atlikti ekonominius skaičiavimus ir aprašyti darbų saugos reikalavimus. Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys. Analitinėje dalyje, analizuojami taikytini metodai ir sistemos, apžvelgiama elektroninės parduotuvės rinka, atliekama naudotojų ir konkurentų analizė. Praktinėje dalyje, pristatomas elektroninės parduotuvės kūrimo procesas, aprašomas logotipo, vizitinės kortelės ir svetainės dizaino piešimas, atliekami ekonominiai skaičiavimai ir nurodomi darbų saugos reikalavimai. Darbo pabaigoje pateikiamas naudotų šaltinių sąrašas, išvados ir rekomendacijos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Elektroninė parduotuvė, Vitos gėlės, WooCommerce, Wordpress, internetinė parduotuvė, tinklalapis, žiniatinklio svetainė, dizainas, logotipas, vizitinė kortelė, baigiamasis darbas. en_US
dc.title Elektroninės parduotuvės „Vitos gėlės“ kūrimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra