Teorinėje dalyje nagrinėjami mokslinės literatūros šaltiniai, pateikiama prekės ženklo žinomumo didinimo svarba ir skaitmeninio marketingo priemonės didinančios prekės ženklo žinomumą. Analitinėje dalyje atliekamas kiekybinis ...
Teoriniame skyriuje apibrėžiama ryšių su visuomene samprata, nauda ir aptariami naujų klientų pritraukimo būdai. Taip pat analizuojamos įvairios ryšių su visuomene priemonės, galinčios būti naudojamos šiam tikslui pasiekti, ...
Teorinėje dalyje aptariama turinio marketingo samprata, marketingo komunikacija socialiniuose tinkluose, turinio marketingo socialiniuose tinkluose strategijos ir efektyvumo vertinimas bei ne pelno siekiančios organizacijos ...
Teorinėje dalyje analizuojamas vartotojų sprendimas pirkti, taikant turinio marketingo priemones, analizė teoriniu aspektu. Analitinėje darbo dalyje pateikiama prekės ženklo „Food on Foot“ analizė ir atlikto tyrimo rezultatai. ...
Teorinėje dalyje pateikiami pardavimo didinimo tobulinant marketingo sprendimus teoriniai aspektai. Aprašoma marketingo komplekso elementų svarba įmonės veiklai. Antroje darbo dalyje buvo atlikta IĮ „Algirdo Pudinsko ...
Pirmoje darbo dalyje analizuojami konkurencijos teoriniai aspektai, įskaitant konkurencijos ir konkurencingumo sampratas, remiantis lietuvių ir užsienio autorių darbais. Aptartos pagrindinės konkurencijos teorijos, jos ...
Darbo struktūra- teorinėje dalyje analizuojama paslaugų sąvoka, asortimento samprata ir
parametrai, paslaugų formavimo ir tobulinimo aspektai. Analitinėje dalyje atliekama UAB „Planas chuliganas” charakteristika ir įmonės ...
Pirmojoje dalyje aptariama marketingo ir marketingo komplekso samprata, nurodomi marketingo komplekso elementai. Analitinėje darbo dalyje, pristatoma MB „Derliaus kraitė“ įmonės veikla, marketingo komplekso analizė, ...
Teorinėje dalyje nagrinėjama diferenciacijos samprata, turinio marketingo priemonės ir teisiniai aspektai, svarbūs maisto papildų įmonių komunikacijai. Analitinėje dalyje analizuojamos prekės ženklo turinio marketingo ...
Pirmoje dalyje pateikiama socialinių tinklų turinio teorija, socialinių tinklų raida, pateikiama kokią vertę socialinių tinklų turinys gali teikti vartotojui. Aprašomos turinio kūrimo strategijos bei turinio tipai. Antroje ...
Teorinėje darbo dalyje analizuojama naujų klientų svarba ir jų pritraukimo būdai, naujų klientų išlaikymo būdai, marketingo taikymas siekiant pritraukti naujus klientus. Analitinėje dalyje buvo atlikta klinikos marketingo ...
Teorinėje dalyje analizuojama įmonės įvaizdžio apibrėžimas, jo svarba ir įtaka veiklai. Analitinėje dalyje pristatoma UAB „Duliuksa“ įmonė, analizuojami socialiniai tinklai, pateikiami kiekybinio ir kokybinių tyrimų rezultatų ...
Pirmoje dalyje pateikiama krovinių transportavimo procesų sistema ir jos valdymo
ypatumai teoriniu aspektu. Antroje dalyje aprašoma įmonės UAB ,,Visaro Transporte‘‘ įmonės charakteristika,
pateikiama transporto valdymo ...
Teorinėje dalyje aptariama atsargų valdymo samprata, atsargų valdymo
proceso reikšmė tiekimo grandinės dalyviams. Analitinėje darbo dalyje pateikiami pusiau
struktūrizuoto interviu kokybinio tyrimo rezultatai. Projektinėje ...
Teorinėje darbo dalyje aptariami pagrindiniai įmonės plėtros teoriniai aspektai įtakojantys
įmonės veiklą.
Anlitinėje darbo dalyje aptariama analizuojamos įmonės bei pervežimų charakteristikos bei
procesai, aptariami ...
Teorinėje dalyje yra pagrindžiama dirbtinio intelekto logistikos procesuose
reikšmė, analitinėje dalyje vykdoma įmonės ir jos procesų analizė bei kokybinis ir stebėjimo tyrimai,
projektinėje dalyje siūlomas problemos ...
Pirmoje darbo dalyje pateikiama teorinė medžiaga
apie krovinių pervežimo paslaugas teikiančių įmonių veiklą, procesus ir veiklos optimizavimo
galimybes teoriniu aspektu. Antroje darbo dalyje pateikiama UAB „Alfa“ ...
Pirmoje dalyje pateikiama transporto veikla teoriniu aspektu. Antroje darbo
dalyje aprašoma įmonės transportavimo veiklą, atliktas kokybinis tyrimas analizuojant įmonės
problemas. Trečioje dalyje pateikiama pasiūlymai ...
Teorinėje dalyje analizuojama sandėliavimo procesai, sandėliavimo svarba
logistinėje grandinėje, sandėlio procesų valdymas bei taikomos sistemos, atrinkimo metodai,
žmogiškųjų išteklių svarba atrinkimo procesuose. ...
Pirmoje darbo dalyje analizuojamas logistinio klientų aptarnavimo tobulinimo teoriniai aspektai.
Antroje analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonės logistiniai procesai. Trečioje darbo dalyje
pateikimi pasiūlymai, ...