DSpace talpykla

UAB „Vortana“ teikiamų transportavimo paslaugų tobulinimo ir plėtros galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mėlenienė, Kristina
dc.contributor.author Jarutytė, Monika
dc.date.accessioned 2019-02-22T08:11:09Z
dc.date.available 2019-02-22T08:11:09Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/961
dc.description There are many companies operating in the transport services sector and they are offering similar facilities, some of them have high goals and their results are great, but smaller enterprises meeting big rivals have to make decisions to be competitive, that is why so important to improve provided services and introduce new ones permanently also to look for development issues. Work object - Potential for improvement and development of transportation services at “UAB Vortana” Work objective – to reveal UAB „Vortana“ possibilities of provided transport services improvement and development. Work tasks. 1. To describe services ant their quality in theoretical aspect. 2. To analyze the concept of transportation services and their quality assessment aspects. 3. To analyze macro and micro environmental factors influencing the improvement and development of UAB „Vortana“. 4. To evaluate transportation services provided by UAB „Vortana“. 5. To anticipate improvement and development directions for transportation services provided by UAB „Vortana“. Work methods: analysis of scientific literature, analysis of online sources, comparative and compendium methods, analysis of enterprise documents, guestionnaire, interview. In the first part of the work there were analyzed the service, revealed the concept of service and its quality, analyzed the concept of transport services and their quality aspects from a theoretical point of view also factors that influence the improvement and development of the company's services in the theoretical aspects. In the second part of the work there is given characteristics of the enterprise, provided servises are evaluated, customer and employee surveys data analysis is done. The directions of improvement and development of provided transportation services are foreseen: to increase the volume of vehicles, to purchase larger and solid-state vehicles, to raise the level of employee competence, to get ADR Cargo Certificates, adapt transport to ADR cargo safety requirements, handle customs export and transit documents etc. en
dc.description.abstract Nuo antrojo pasaulinio karo pabaigos paslaugos sudarė didžiąją dalį ekonominės veiklos išsivysčiusiuose šalyse, o pastaraisiais dešimtmečiais sparčiai augo jų bendrojo vidaus produkto dalis ir užimtumas besivystančiose ekonomikose. Kartu su greitomis naujovėmis, naujų ir sudėtingesnių produktų išradimu bei greitėjančiu gyvenimo būdu atsirado ir naujos paslaugų rūšys siekiant patenkinti klientų poreikius (Klapalova, Škapa, 2016). Šiandienos pasaulyje ekonominė žmonių padėtis gerėja, todėl plečiasi paslaugų sritis, atsiranda daugiau galimybių ir poreikis jomis pasinaudoti (Kiyak ir kt., 2016). Atsirandančios naujos paslaugų įmonės, diegiamos inovacijos, taikomos naujosios technologijos didina konkurenciją. Įmonės, norinčios išlikti intensyvios konkurencijos rinkoje ir norinčios ilgai gyvuoti, turi nuolatos stebėti situaciją, diegti pažangiausias technologijas ir pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas. Dėl didelės paslaugų pasiūlos ir įvairovės vartotojai turi teisę pasirinkti jiems labiausiai patinkantį variantą, todėl, jeigu teikiamos paslaugos kokybė jų netenkina, jie gali rinktis kitos įmonės paslaugas. Vartotojų pasirinkimas daro įtaką įmonės pelningumui (Labanauskaitė, Šturalo, 2014). Pasak Pukelienės, Juozonaitės, Didžgalvytės (2017), pramonės ir paslaugų sektoriai papildo vienas kitą (transportavimo paslaugos eksportuojant ar importuojant prekes, sandėliavimas ir pan.). Tai skatina pasaulio pramonės produktų paklausos augimą ir jų transportavimo poreikį. Šiandienos pasaulinėje verslo aplinkoje transportavimo paslauga tampa gyvybiškai svarbia priemone įgyti konkurencinį pranašumą. Transportas yra viena iš pagrindinių logistikos paslaugų funkcijų (Acar, Gürol, 2018). Pasak A. Bacevičiaus (2014), logistiką galima apibūdinti kaip sudėtingą sistemą. Pellathy ir kt. (2018) įvardija tokius logistikos veiksnius kaip operacinis lankstumas, kuris lemia įmonės pokyčių pritaikymą klientų atžvilgiu, inovacijas, perspektyvas, pasiūlymus, kurie yra suvokiami kaip vertingi klientams. Tai aktualu ir visoms transportavimo paslaugas teikiančioms įmonėms, kadangi klientai vertina ir renkasi tas įmones, kurių didelė teikiamų paslaugų pasiūla, geras kainos ir kokybės santykis, aukšta reputacija visuomenėje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Logistika, transportavimas, makroaplinka. mikroaplinka, paslauga en_US
dc.title UAB „Vortana“ teikiamų transportavimo paslaugų tobulinimo ir plėtros galimybės en_US
dc.title.alternative Potential for improvement and development of transportation services at “UAB Vortana” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra