DSpace talpykla

Viešbučio „Algiro“ įvaizdžio ir jo formavimo priemonių vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Snieškienė, Samanta
dc.date.accessioned 2019-02-20T08:30:07Z
dc.date.available 2019-02-20T08:30:07Z
dc.date.issued 2018-06-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/945
dc.description Snieškienė S. Assessment of the Algiro Hotel image and its formation means. Professional Bachelors final thesis. Supervisor. lecturer D. Žuklienė. Tourism and Hotel Management study programme, Faculty of Management and Economics. Kauno kolegija/ University of Applied Sciences. Kaunas, 2018. 89 p. Work object. The image of Algiro Hotel and its formation. Work aim. Is to assess the image formation means used by the Algiro Hotel. Work objectives: 1. to perform analysis of scientific literature; 2. to assess image formation means applied by the Algiro Hotel; 3. to carry on research to assess the Algiro Hotel image; 4. to perform SWOT analysis; 5. to introduce possibilities for the Algiro Hotel image improvement. Work methods. Analysis of scientific literature, data analysis, survey, interview method, SWOT analysis. Work structure. Final work consists of three parts. The concept of image, its structure, formation tools and environments that affect it are analysed in the first theorhical part. Characteristics, services, competitors, current image of the Algiro Hotel and analysis are provided in the secon analytical part. The research problem, work aim and objectives are also described in this part. The quantitative and qualitative research tindings are analysed following the research plan and the results are introduced in the analytical part as well. It also contains SWOT analysis. Algiro Hotel image improvements are provided in the third part. Recommendations and conclusions are also included in this part. Scope of the work - the work consists of 65 pages, 11 tables, 29 figures, 53 literature and sources of information. en
dc.description.abstract Pirmoje teorinėje dalyje nagrinėjama įvaizdžio samprata, struktūra bei formavimo priemonės ir įvaizdį įtakojančios aplinkos. Antroje analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama bei analizuojama viešbučio „Algiras“ charakteristika, paslaugos, konkurentai ir esamas viešbučio įvaizdis. Iškeliama viešbučio „Algiras“ tyrimo problema, suformuluojamas tikslas, darbo uždaviniai. Sudarius tyrimo planą, analizuojami viešbučio „Algiras“ anketinės apklausos ir interviu tyrimo duomenys bei pateikiami jų rezultatai. Taip pat, sudaroma SSGG analizė. Trečioje projektinėje darbo dalyje suformuluojami siūlymai viešbučio „Algiras“ įvaizdžio tobulinimui. Pateikiamos rekomendacijos bei išvados. Darbą sudaro 65 puslapiai, 11 lentelių, 29 paveikslai, 53 literatūros ir informacjos šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, įvaizdis, formavimo priemonės, vertinimas en_US
dc.title Viešbučio „Algiro“ įvaizdžio ir jo formavimo priemonių vertinimas en_US
dc.title.alternative Assessment of the Algiro Hotel image and its formation means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra