DSpace talpykla

Paslaugų kokybės „Vytautas Mineral Spa“ Birštone vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čeikaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2019-02-20T07:46:14Z
dc.date.available 2019-02-20T07:46:14Z
dc.date.issued 2018-06-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/943
dc.description P. Čeikaitė Service of quality evaluation of "Vytautas Mineral SPA" in Birštonas. Vocational Bachelor thesis. Supervisor dr Ligeikienė A. R. Kaunas College. Faculty of Management and Economics, Tourism and Hotel Management Studies Program. Kaunas, 2018. p. One of the most important organization practice factor is quality for service, which would satisfy in favor of client needs. The main aspect of tourism market is user‘s high quality expectations. That is the reason why today tourism sector paying close attention on improving quality. Quality playing important role when it comes down to benefiting the user while provider benefits of commercial success. Work objective: quality evaluation at health and recreation center "Vytautas Mineral SPA". Work tasks: 1. To do analysis of the literature sources and provide concepts for accommodation services and their quality; 2. Identify the most appropriate quality of service evaluation models. 3. To analyze the quality, technical and functional aspects of the health and recreation center "Vytautas Mineral SPA"; 4. To conduct a survey of guests the opinions of the health and recreation center "Vytautas Mineral SPA" in order to find out the quality of services and its factors. 5. To formulate to conclude measures for improving the quality of services of the health and recreation center "Vytautas Mineral SPA". Theoretical part of this document examines both Lithuania and foreign countries scientific articles as well as books off which were based on the concepts of service term and the best suited service quality evaluation model. In the practical part, an empirical study of the quality of services was performed, and the obtained results were analyzed. The theoretical part discusses the concept of quality of service, as well as its forming factors. In the documentation of the practical part, we present the results of the research of the health and recreation center "Vytautas Mineral SPA". In the third part, work suggestions and recommendations are listed in the ways to improve the quality of service for a selected object, in addition, conclusions of the work are described. Volume of the work. – Work consists of 54p. text without annexes, 27 tables, 13 pictures, 50 bibliographical entries, 2 annexes. Key words: quality of service, evaluation, Vytautas, SPA, Birštonas. en
dc.description.abstract Viena iš svarbiausių paslaugų organizacijos veiklos veiksnių yra kokybiškai suteikta paslauga, atitinkanti vartotojo lūkesčius ir naudą. Pagrindinė tendencija turizmo rinkoje yra tai, kad vartotojai reikalauja aukštos paslaugų kokybės. Dėl šios priežasties, šiandieniniame turizmo paslaugų sektoriuje skiriamas didelis dėmesys skiriamas paslaugų kokybės gerinimui. Kokybė įtakoja paslaugos naudingumą vartotojui, o teikėjui komercinę sėkmę. Teorinėje dalyje buvo nagrinėjami Lietuvos ir užsienio šalių moksliniai straipsniai, bei knygos, remiantis autoriais, buvo nustatyta paslaugos samprata ir pasirinktas tinkamiausias paslaugų kokybę vertinti modelis. Praktinėje dalyje, buvo atliekamas empirinis paslaugų kokybės tyrimas, bei analizuojami gauti rezultatai. Teorinėje dalyje aptariama paslaugų kokybės samprata, bei ją formuojantys veiksniai. Praktinėje dalyje yra pateikiami sveikatingumo ir poilsio centro „Vytautas Mineral SPA“ gauti tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje yra pateikiami pasiūlymai / rekomendacijos kaip galima pagerinti paslaugų kokybę pasirinktame objekte, bei aprašomos darbo išvados. Darbo apimtis. Darbą sudaro 54 puslapiai, 27 lentelės, 13 paveikslai, 50 literatūros šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, kokybė, vertinimas, viešbutis en_US
dc.title Paslaugų kokybės „Vytautas Mineral Spa“ Birštone vertinimas en_US
dc.title.alternative Service quality assessment in the Vytautas Mineral SPA in Birštonas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra