DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymas lauko aplinkoje.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grikietė, Rūta
dc.date.accessioned 2019-02-14T10:53:35Z
dc.date.available 2019-02-14T10:53:35Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/886
dc.description This final bachelor's work sheet is dedicated to discuss children's mathematic skills development possibilities in outside environment. Sources from literature analysis discovered that children start to develop their mathematic perception only when they turn to the age of 5-6 years old. Preschool age children's purpose is to understand quantity and volume perceiving aspects, to develop the areas like counting to twenty, ten to reverse, object size comparison, measurement, grouping. Also this age children start learning to describe space, time, shapes and forms in correct ways. Research object: Preschool age children mathematic skills development in outside environment. The purpose of research: to analyse preschool age children's mathematic skill in outside environment. Tasks for research : 1. Theoritically to justify preschool age children's mathematic skill development. 2. To analyse outside environment impact for mathematic skill development. 3. Identify preschool age children's mathematic skill development in the outside environment. Research method: researched data, interviews, pedagogical observations, using didactic test method was analysed quality of the contents. Conclusion : Mathematic skills in preschool age are developed by verbal, practical and with help of games. Outside environment promotes natural development changes. Outside environment gives options to experiment, use various natural sources, to find and experience something new. The volume of the paper : this paper work concludes three parts ( Theoritical aspect, research and educational project ), includes conclusion, literature list, attachments. Includes 13 tables, 12 pictures, literature list of 29 sources. Number of pages - 47. en
dc.description.abstract Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjama vaikų matematinių gebėjimų ugdymo galimybės lauko aplinkoje. Literatūros šaltinių analizė atskleidė, kad tik sulaukęs 5–6m.amžiaus vaikas pradeda įgyti matematinį suvokimą. Priešmokykliniame amžiuje vaikų tikslas suprasti kiekybės ir apimties suvokimo aspektus, ugdyti tokias sritis kaip skaičiavimas iki dvidešimties, nuo dešimties atbuline tvarka, objektų dydžių palyginimas, pamatavimas, grupavimas. Taip pat šio amžiaus tarpsniu vaikai gilina erdvės nusakymo, laiko, formų ir figūrų pavadinimų įgūdžius. Tyrimo objektas: priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymas lauko aplinkoje. Tyrimo tikslas: išanalizuoti priešmokyklinio amžiaus vaikų, matematinių gebėjimų ugdymo galimybes lauko aplinkoje. Tyrimo uždaviniai: 1. Teoriškai pagrįsti priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymą. 2. Išanalizuoti edukacinę lauko aplinkos įtaką matematinių gebėjimų ugdymuisi. 3. Nustatyti priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo galimybes lauko aplinkoje. Tyrimo metodas: tyrimo duomenys, surinkti interviu, pedagoginio stebėjimo, didaktinių testų metu, buvo analizuoti kokybinės turinio analizės metodu. Išvados: Matematinių įgūdžių ugdymas priešmokykliniame amžiuje formuojamas per žodinius, praktinius ir žaidimų pagrindu veikiančius veiksmus. Lauko aplinka skatina natūralius raidos pokyčius. Lauko aplinkoje suteikiamos galimybės eksperimentuoti, naudotis įvairiomis gamtos priemonėmis, nuolat kažką atrasti ir sužinoti. Apimtis: Darbas sudarytas iš trijų dalių (teorinių aspektų, tyrimo ir edukacinio projekto) taip pat, darbe pateikiamos išvados, literatūros sąrašas, priedai. Pateikiama 13 lentelių, 12 paveikslų, literatūros sąrašą sudaro 29 šaltiniai. Iš viso darbe 47 p. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinis amžius, skaičiavimas, matematiniai gebėjimai, lauko aplinka. en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymas lauko aplinkoje. en_US
dc.title.alternative Development of mathematic skills of pre- primary aged children in outdoor environment. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra