DSpace talpykla

Kūrybinių žaidimų taikymas ugdant 4-5 metų amžiaus vaikų socialinius įgūdžius.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lunina, Simona
dc.date.accessioned 2019-02-14T07:29:15Z
dc.date.available 2019-02-14T07:29:15Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/872
dc.description The relevancy of the topic/novelty. It is best to educate children’s social skills through the main pre-school activity (for example games) because children can learn a lot during that time and can take in all the given information easier. The main problem of this work – the method educators chose for creative games as an education of social skills. This work analyses adaptation of creative games for educates 4-5 year old children’s social skills. The object of this analysis: the usage of creative games for educating 4-5 year old children’s social skills. The aim of this paper: to discover the social learning abilities of 4-5 year olds through creative games. The subject of the paper: the influence of games on 4-5 year old children’s imagination development. Objectives of the analysis: 1. Theoretically justify 4-5 year old kids’ social skill learning abilities through creative games. 2. Based on the questionnaire, analyse adaptation of creative games for educates 45 year old children’s social skills 3. Based on the questionnaire results, prepare educational project and describe it. Research methodology: The review of documents, scientific and occupational literature. Questionnaire and its' evaluation of results of educators, who work with 4-5 year old kids groups. Preparation of educational project, implementation and the submission of conclusions. In summary, it can be stated that both scientists and educators are confident about the benefit of using creative games for the education of 4-5 year old children’s' social skills. The research of this work showed that educators use varied creative games in the nurseries quite often. The environment of child nurseries is prepared for this and teachers believe that communication, collaboration, empathy and other social skills have to be getting taught in early childhood. The volume of this work: This work has 3 chapters. The first chapter covers the analysis of different literature. The second one gives the results and consideration of the research; the third one is for the description of educational project. There are 54 pages, 5 tables and 13 pictures. 27 different literature sources have been used. en
dc.description.abstract Temos aktualumas/ naujumas. Vaikų socialinius įgūdžius ugdyti yra geriausia per pagrindinę ikimokyklinio amžiaus vaikų veiklą – žaidimus, nes jų metu vaikai gali visko išmokti ir daug lengviau įsisavina pateikiamą informaciją. Pagrindinė šio darbo problema – pedagogų kūrybinių žaidimų pasirinkimo, kaip socialinių įgūdžių ugdymo, metodas. Darbe siekiama išsiaiškinti 4-5 metų amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymo/-si galimybes per kūrybinius žaidimus. Tyrimo objektas: kūrybinių žaidimų taikymas ugdant 4 – 5 metų amžiaus vaikų socialinius įgūdžius. Tyrimo tikslas: Atskleisti 4-5 metų amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymo/-si galimybes per kūrybinius žaidimus. Tyrimo uždaviniai: 1. Teoriškai pagrįsti 4-5 metų amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymo/-si galimybes per kūrybinius žaidimus. 2. Išanalizuoti pasitelkiant anketinę apklausą socialinių įgūdžių ugdymą 4 – 5 metų vaikų grupėse naudojant kūrybinių žaidimų metodą. 3. Remiantis tyrimo rezultatais suplanuoti ir įgyvendinti edukacinį projektą. Tyrimo metodologija ir metodai. Dokumentų, mokslinės ir profesinės literatūros apžvalga. Pedagogų, dirbančių su 4- 5 metų vaikų amžiaus grupėmis anketinė apklausa bei apklausos rezultatų įvertinimas. Edukacinio projekto parengimas, įgyvendinimas ir išvadų pateikimas. Apibendrinus, galima teigti, jog tiek mokslininkai, tiek patys pedagogai yra įsitikinę kūrybinių žaidimų nauda ugdant 4-5 metų vaikų socialinius įgūdžius. Šio darbo tyrimas parodė, jog auklėtojai pakankamai dažnai taiko įvairius kūrybinius žaidimus grupėse. Vaikų grupių aplinka tam yra paruošta ir pedagogai tiki, jog bendravimas, bendradarbiavimas, empatija ir kiti socialiniai įgūdžiai turi būti pradedami ugdyti dar ankstyvoje vaikystėje. Darbo apimtis: darbą sudaro trys skyriai. Pirmasis skyrius apima mokslinės ir dokumentų analizę. Antrasis skyrius skirtas tyrimo rezultatų pateikimui ir jų aptarimui; trečiasis skyrius skirtas edukacinio projekto aprašymui. Darbą sudaro 54 psl. 5 lentelės ir 13 paveikslų. Buvo panaudoti 27 skirtingi autorių literatūros šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialiniai įgūdžiai, kūrybiniai žaidimai, ikimokyklinė įstaiga, kūrybinių žaidimų reikšmė en_US
dc.title Kūrybinių žaidimų taikymas ugdant 4-5 metų amžiaus vaikų socialinius įgūdžius. en_US
dc.title.alternative Application of creative games for the development of 4-5 years old children‘s social skills. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra