DSpace talpykla

Pardavimų valdymas viešbutyje „Kaunas“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vonžodaitė, Emilija
dc.date.accessioned 2019-02-14T07:07:24Z
dc.date.available 2019-02-14T07:07:24Z
dc.date.issued 2018-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/868
dc.description Vonžodaitė E. Sales management in „Kaunas“ hotel. Professional Bachelor’s final thesis. Supervisor lecturer Tamošauskaitė-Rimydienė V. Kauno kolegija/University of Applied Sciences. Faculty of Management and Economics, Tourism and Hotel Management study programme. Kaunas, 2018. 48 p. The theme of the bachelor’s thesis is relevant due to the growing need to systematically organize sales management in service facilities in order to ensure the stability of the company, customer satisfaction, and the ability to plan the budget for the achievement of the set goals. Bachelor‘s thesis examines hotel “Kaunas” organization of sales management for the purpose of analyzing sales management aspects in the hotel and to present sales management recommendations to effectively improve sales and to ensure appropriate management process. Bachelor‘s thesis is relevant for the ever increasing demand to systematically organize sales management in service providing companies, to ensure their stability, customers and employees satisfaction and budget planning to meet set goals. How are sales managed in a hotel which successfully competes in the market? So far, sales management at hotel “Kaunas” has not been analyzed. Goal is to assess sales management in “Kaunas” hotel, but in order to achieve it, it is necessary to accomplish literature analysis about sales management concept and process, conduct analysis of sales management of “Kaunas” hotel, to analyze sales management aspects by interview method, and to submit proposals for improvement of sales management. For this purpose, scientific literature analysis and interview methods were used. Research concludes of three parts. First part is presented with scientific literature analysis about hotel sales management, second part is presented with practical sales management meaning in “Kaunas” hotel and analyze of qualitative research, third part is presented with possible improvements in sales management process in “Kaunas” hotel. Research concludes of 53 pages, 8 tables, 8 pictures, 34 literature and sources information, 2 attachments. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema aktuali dėl vis didėjančio poreikio sistemingai organizuoti pardavimo valdymą paslaugas teikiančiose objektuose, siekiant užtikrinti įmonės stabilumą, klientų ir darbuotojų pasitenkinimą bei gebėti planuoti biudžetą išsikeltiems tikslams pasiekti. Baigiamajame darbe nagrinėjamas viešbučio ,,Kaunas“ pardavimų valdymo organizavimas skirtas išanalizuoti pardavimų valdymo aspektus viešbutyje ir pateikti pardavimų valdymo rekomendacijas pardavimų efektyvumui gerinti ir tinkamam valdymo procesui užtikrinti. Baigiamojo darbo tema aktuali dėl vis didėjančio poreikio sistemingai organizuoti pardavimų valdymą, paslaugas teikiančiose objektuose, siekiant užtikrinti įmonės stabilumą, klientų ir darbuotojų pasitenkinimą bei gebėti planuoti biudžetą išsikeltiems tikslams pasiekti. Kaip yra valdomi pardavimai viešbutyje, kuris sėkmingai konkuruoja rinkoje? Iki šiol nebuvo analizuotas viešbučio ,,Kaunas“ pardavimų valdymas. Tikslas yra įvertinti pardavimų valdymą viešbutyje „Kaunas“, o tam, kad pasiekti jį reikia atlikti literatūros analizę siekiant išsiaiškinti pardavimų valdymo sampratą ir procesą, atlikti viešbučio „Kaunas“ pardavimų valdymo analizę, išsiaiškinti pardavimų valdymo aspektus interviu metodu, bei pateikti pasiūlymus pardavimų valdymo gerinimui. Tam atlikti darbe buvo naudojami mokslinės literatūros analizės ir interviu metodai. Darbą sudaro trys dalys. Pirmoje dalyje pateikiama mokslinės literatūros analizė apie pardavimų valdymą viešbutyje, antroje dalyje pateikiama praktinė pardavimų valdymo reikšmė viešbutyje ,,Kaunas“ ir analizuojamas kokybinis tyrimas, trečioje dalyje pateikiamos galimos pardavimo valdymo proceso tobulinimo rekomendacijos viešbutyje ,,Kaunas“. Darbą sudaro 53 puslapiai, 8 lentelės, 8 paveikslai, 34 literatūros ir informacijos šaltinių, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, pardavimai, pardavimų valdymas, efektyvumas, strategija en_US
dc.title Pardavimų valdymas viešbutyje „Kaunas“ en_US
dc.title.alternative Sales management in the Kaunas Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra