DSpace talpykla

„Accor“ grupės viešbučių Lietuvoje integruotos marketingo komunikacijos sistemos vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šlažikaitė, Živilė
dc.date.accessioned 2019-02-12T11:14:10Z
dc.date.available 2019-02-12T11:14:10Z
dc.date.issued 2018-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/843
dc.description Šlažikaitė Ž., Integrated marketing communication assessment of the ACCOR hotels in Lithuania. Professional Bachelor‘s final thesis. Supervisor PhD Ligeikienė R.. Kauno kolegija / University Of Applied Sciences. Faculty of Management and Economics, tourism and hotel management study programme. Kaunas, 2018. 55 pages. Accommodation services are one of the fastest growing industries. Every year the numbers of tourists are increasing. More and more people tend to use tourism services. Because the numbers of tourists are growing rapidly, the demand for the accomodation services is also increasing. The main subject - the integrated marketing communication at “Ibis Kaunas Center” hotel. The aim: To perform the integrated marketing communication system evaluation of the ACCOR hotels in Lithuania. The objectives: 1. To analyze the literature in order to feature the integrated marketing communication and its elements in the hotel’s industry. 2. To analyze the integrated marketing communication elements of “Ibis Kaunas Center”. 3. To find out the opinions of the guests about the integrated marketing communication of “Ibis Kaunas Center” by making a questionnaire survey. 4. To formulate means for improving the integrated marketing communication of “Ibis Kaunas Center”. Work methods: • analysis of literature; • questionnaire survey ; • interview; • SWOT analysis. The thesis consists of the main parts: - The first part of the paper analyzes the concept of integrated marketing communication its features, elements, principles of evaluation as well as planning stages. - The second part of the thesis investigates the hotel "Ibis Kaunas Center" according to the elements of the integrated marketing communication, based on the analyses the guest's opinions from the questionnaire survey results and interviews. - The third part of the paper introduces the means for improvement of the integrated marketing communication of the hotel “Ibis Kaunas Center”. Length of work: 55 pg. Paper includes 6 tables, 13 figures, pictures and 4 Appendices. en
dc.description.abstract Apgyvendinimo paslaugų teikimas – viena iš sparčiausiai augančių industrijų. Kasmet pasaulyje didėja turistų srautai, kurie naudojasi turizmo teikiamomis paslaugomis. Didėjant turistų srautams, auga poreikis apgyvendinimo paslaugas teikiančių įmonių steigimui bei plėtrai. Darbą sudaro pagrindinės dalys: - pirmoje darbo dalyje analizuojama integruotos marketingo komunikacijos sistemos samprata jos savybės, elementai, vertinimo principai, planavimo etapai. - Antroje darbo dalyje analizuojamas viešbutis „Ibis Kaunas Centre“ pagal integruotos marketingo komunikacijos sistemos elementus, analizuojama svečio nuomonė iš anketinės apklausos rezultatų bei interviu. - Trečioje darbo dalyje pateikiamos viešbučio „Ibis Kaunas Centre“ integruotos marketingo komunikacijos sistemos tobulinimo priemonės. Darbo apimtis: 55 psl. Darbe pateikta 6 lentelės, 13 paveikslai bei 4 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, integruota marketingo komunikacijos sistema, vertinimas en_US
dc.title „Accor“ grupės viešbučių Lietuvoje integruotos marketingo komunikacijos sistemos vertinimas en_US
dc.title.alternative Evaluation of the integrated marketing communication system of the Accor Group hotels in Lithuania en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra