dc.contributor.author |
Armalytė, Aura |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T11:07:22Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T11:07:22Z |
|
dc.date.issued |
2018-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/840 |
|
dc.description |
According to A. Katinienė (1998), the child gets interested in artistic activity and especially in music very early, so developing various artistic children's abilities there appear a lot of premises for further artistic education and upbringing. Artistic upbringing is the most effective means, forming pre-school children's aesthetic relationship with reality (A. Katinienė, 1998). Symbolists proved that you can convey emotional and foreboding world through certain symbols, and classical music can do that the best. Identification of the problem: what place does the classical music take in modern child's emotional and artistic education? The aim of the paper: to reveal the effect of classical music to the child's emotional and creative upbringing in pre-school age. Objectives of the paper:
1. Theoretically find out the classical music's effect to the child's emotional and creative upbringing in pre-school age. 2. To do a research in order to evaluate the classical music's effect to emotional and creative upbringing in pre-school age. 3. According to the research results to plan and realize educational project and to give recommendations to teachers and parents.
Research methods:
Theoretically trying to reveal the effect of classical music to creative and emotional upbringing in pre-school age, the scientific literature analysis method is chosen. The quantitative survey (in written form) is chosen in order to reveal the effect of classical music in the pre-school age, because you can question a lot of respondents in a short time and also a qualitative survey is chosen, because it doesn't demand a lot of time and money.
Conclusions: in the quantitative survey it was noticed that most of the parents know about the music's effect to child's upbringing, but they don't create necessary conditions that their
children could listen to good, classical music, which stimulates not only emotional, but also creative upbringing, it also develops aesthetical perception and artistic taste. Meanwhile in the qualitative survey it was noticed that teachers devote too little time to classical music's listening in pre-school.
The volume of the paper: three parts. In the first part classical music's effect to pre-school children's emotional and creative upbringing is analysed, in the second part the research questions are discussed, their significance and results, and in the third part the educational project's process and results are analysed and discussed. Used references- 34, tables and pictures in this work- 12, the size of the work - 52 pages. |
en |
dc.description.abstract |
Anot A. Katinienės (1998), menine veikla, o ypač muzika, vaikas pradeda domėtis gana anksti, todėl lavinant įvairius meninius vaikų sugebėjimus susidaro prielaidos tolimesniam meniniam lavinimui ir auklėjimui. Simbolistai teigė, kad emocijų ir nuojautų pasaulį gali perteikti per tam tikrus simbolius, o geriausiai tai gali atlikti klasikinė muzika.
Problema: kokią vietą šiuolaikiniame vaiko emociniame bei meniniame ugdyme užima klasikinė muzika?
Tikslas - atskleisti klasikinės muzikos poveikį emociniam bei kūrybiniam vaiko ugdymuisi priešmokykliniame amžiuje.
Uždaviniai:
1. Teoriškai išsiaiškinti klasikinės muzikos poveikį emociniam bei kūrybiniam vaiko ugdymuisi priešmokykliniame amžiuje.
2. Atlikti tyrimą siekiant išsiaiškinti klasikinės muzikos klausymo sudarymo galimybes, priešmokykliniame amžiuje.
3. Tyrimo rezultatų pagrindu suplanuoti ir realizuoti edukacinį projektą, bei pateikti rekomendacijas pedagogams ir tėvams.
Metodai:
• Siekiant teoriškai atskleisti klasikinės muzikos poveikį kūrybiniam bei emociniam ugdymuisi priešmokykliniame amžiaus tarpsnyje, pasirinktas mokslinės literatūros analizės metodas.
• Klasikinės muzikos poveikį priešmokykliniame amžiuje atskleisti pasirinktas kiekybinis tyrimas apklausa (raštu), kadangi per trumpą laiką galima apklausti didelį skaičių respondentų ir kokybinis tyrimas, kadangi jis nereikalauja daug laiko bei lėšų.
Išvados: Kiekybinio tyrimo metu pastebėta, kad dauguma tėvų žino apie muzikos poveikį vaiko ugdymuisi, tačiau nesudaro palankių sąlygų, kad vaikai galėtų klausytis geros, klasikinės muzikos, kuri skatina ne tik emocinį bei kūrybinį ugdymąsi, bet ir lavina estetinį suvokimą ir meninį skonį. Tuo tarpu kokybinio tyrimo metu pastebėta, kad pedagogai per mažai laiko skiria klasikinės muzikos klausymuisi darželyje.
Darbo struktūra: Trys dalys: Pirmoje nusakoma kuo priešmokyklinio amžiaus vaikams svarbus klasikinės muzikos poveikis emocijoms bei kūrybiniam ugdymui, antrojoje aptariami tyrimo klausimai, jų reikšmingumas bei rezultatai, trečioje aptariama edukacinio projekto eiga bei rezultatai. Naudoti literatūros šaltiniai - 34. Lentelių ir paveikslų skaičius darbe - 12. Visa darbo apimtis - 52 puslapiai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klasikinė muzika, priešmokyklinio amžiaus vaikai, emocijos, kūrybiškumas, ugdymasis |
en_US |
dc.title |
Klasikinės muzikos poveikis priešmokyklinio amžiaus vaiko kūrybiniam ir emociniam ugdymui/si. |
en_US |
dc.title.alternative |
Impact of classical music to develop pre-school children’s emotional and creative education. |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |