DSpace talpykla

Žurnaluose rastų moteriškų ir vyriškų kosmetikos reklamų kalbiniai ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kuzmickytė, Skaistė
dc.date.accessioned 2018-07-27T08:45:19Z
dc.date.available 2018-07-27T08:45:19Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/78
dc.description Professional Bachelor Thesis by Skaistė Kuzmickytė «Linguistic Peculiarities of the Advertisements of Gender - Targeted Cosmetics in Magazine ". Supervisor lecturer - Jolanta Bareikienė; Kauno Kolegija/ University of Applied Sciences, Study Centre of Humanities- 2018. 41 pages. In Professional Bachelor Thesis 46 references were used. Also, there is three diagrams and an appendix with examples. The topic of Professional Bachelor Thesis is linguistic peculiarities of gender-targeted advertising found in magazines. These days advertising is the best communication tool between the company and the customer. The purpose of advertising- to persuade customer into buying product or service. In order to, achieve this aim, visual, sound and linguistic devices are being used. Over the years not only the techniques of adverting but also and the language of advertising have developed. Because the competition over the companies is enormous, the goal of advertisers is to catch the attention of the potential customer. Because of that, in every advertisement, different linguistic peculiarities are being used. In this Professional Bachelor Thesis, the language of male and female advertisements is being analysed. The research is relevant to the future specialists of public relations and translation, creators of advertising and business representatives who are interested in advertising and the language it is using. The goal is to reveal the most common peculiarities used in male and female advertisements. The methods applied in this research: 1. Analysis of theoretical part 2. Analysis of linguistic part, descriptions, and comparisons. This Professional Bachelor thesis consists of two main parts, in which linguistic parts of the male and female-targeted advertisements are being analysed. Practical part was done according to criteria's suggested by Kalmane (2010) and McLoughlin (2000). Male and female advertisements were taken from popular magazines- Glamour, VOGUE, Cosmopolitan, Seventeen, Teen Vogue, People, GQ, Details, Men’s Health, Maxim, Sports Illustrated, Men’s Journal and OUT. The choice of magazines was because it is popular among males and females and they are filled with cosmetics advertisements. en
dc.description.abstract Skaistės Kuzmickytės baigiamasis darbas „Linguistic Peculiarities of the Advertisements of Gender - Targeted Cosmetics in Magazine“. Baigiamojo darbo vadovė - J. Bareikienė; Kauno Kolegija, Humanitarinių Studijų Centras - 2018. 41 puslapis. Baigiamajame darbe panaudoti 46 šaltiniai. Taip pat yra trys diagramos ir priedai su pavyzdžiais. Darbo tema yra vyriškų ir moteriškų kosmetikos reklamų, kurios rastos žurnaluose, kalbiniai ypatumai. Šiais laikais pats svarbiausias ir geriausiais komunikacijos įrankis tarp kompanijos ir kliento yra reklama. Reklamos tikslas- įtikinti klientą nusipirkti ar pasinaudoti tam tikrą preke ar paslauga. Tam, kad įmonės pasiektų šį tikslą yra naudojamos vizualinės, garsinės ir lingvistinės priemonės. Per daugelį metų patobulėjo ne tik reklamos kūrimo technikos, bet ir kalba kuri yra naudojama reklamoje. Kadangi šiais laikais konkurencija tarp įmonių yra milžiniška, reklamos kūrėjų tikslas yra atkreipti potencialaus kliento dėmesį, todėl, kiekvienoje reklamoje galima pastebėti skirtingas lingvistines ypatybes. Šiame profesinio bakalauro darbe yra analizuojama kalba, kuri yra naudojama vyriškose ir moteriškose kosmetikos reklamose. Tyrimas yra aktualus būsimiems reklamos kūrimo, viešųjų ryšių ir vertimo specialistams bei verslo atstovams, kuriems yra aktualu reklamos kūrimas ir reklamos kalba. Tyrimo tikslas yra atskleisti lingvistines ypatybes, kurios yra dažniausiai naudojamos vyriškose ir moteriškose kosmetikos reklamose. Metodai panaudoti darbe: 1. Teorinės dalies analizė 2. Lingvistinės dalies analizė, aprašymai ir palyginimai. Baigiamasis darbas yra sudarytas iš dviejų pagrindinių dalių, kuriose yra aptariamos vyriškos ir moteriškos kosmetikos reklamos bei jų lingvistiniai ypatumai. Praktinė dalis buvo atlikta pagal kriterijus, kuriuos parengė ir suformulavo Kalmane (2010) ir McLoughlin (2000). Vyriškos ir moteriškos reklamos buvo rastos populiariuose vyriškose ir moteriškose žurnaluose- Glamour, VOGUE, Cosmopolitan, Seventeen, Teen Vogue, People, GQ, Details, Men’s Health, Maxim, Sports Illustrated, Men’s Journal ir OUT. Šie žurnalai buvo pasirinkti todėl, nes jie yra populiarūs tiek jaunų, tiek suaugusių moterų ir vyrų tarpe, bei juose yra labai daug kosmetikos reklamų. en_US
dc.title Žurnaluose rastų moteriškų ir vyriškų kosmetikos reklamų kalbiniai ypatumai en_US
dc.title.alternative Linguistic Peculiarities of the Advertisements of Gender - Targeted Cosmetics in Magazine en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra