dc.contributor.author |
Krulikauskaitė, Margarita |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T06:37:21Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T06:37:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/782 |
|
dc.description |
Identification of the problem / relevance of the research. Pre – school age – one of the most important stages of a child's lifein which creativity manifests itself in non – standard thinking or behavior, a sense of humor, rich language, a lively imagination and fantasy and various other sings. Every person can be creative only very important is that this feature would be educated and developed rather the inhibited and suppressed. By using cleverly creativity unused things, natural materials, secondary raw materials thatsurrounds a person become a great instrument of action or object.
Work problem – how to develop children's creativity by using theater measures and objects?
The subject of research – pre-school age children‘s of creativity education opportunities by using drama measures and objects.
The aim of the research – to reveal the possibilities of developing the creativity of pre-school children by using the measures and objects of the action.
Objectives of the paper: 1. To describe the concept of creativity of pre – school children. 2. To determine the possibilities of using the measures of action and objects for developing the creativity of children of pre – school age. 3. Empirically determine the attitude of parents and pedagogues towards the possibilities of developing of pre-school children's creativity by using of acting measures and objects. 4. Based on the results of the study to plan and to implement the educational science project. Research methods: analysis of scientific literature, questionnaire (writting). Conclusions: The results of the research revealed thateducational institutions lack traditional and non-traditional acting measures. Not a small percentage of teachers and parents considers that art and other art forms as educational activity at least related to the process of acting. It also turned out that a large proportion of children occasionally play toys or objects, while non-traditional and traditional activities are not very important.
The volume of the paper: analyses of literature sources, research, description of the educational sience project, 53 pages, 1 table, 20 figures, literature list of 32 sources. |
en |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas. Priešmokyklinis amžius – vienas iš svarbiausių etapų vaiko gyvenime, kuriame kūrybiškumas pasireiškia nestandartiniu mąstymu ar elgesiu, humoro jausmu, turtinga kalba, lakia vaizduote ir fantazija bei kitais įvairiais požymiais. Kiekvienas žmogus gali būti kūrybiškas tik svarbiausia, kad ši savybė būtų ugdoma ir plėtojama, o ne užgožiama ar slopinama. O sumaniai pasitelkus kūrybiškumą aplinkui žmogų esantys nenaudojami buityje daiktai, gamtinė medžiaga, antrinės žaliavos gali virsti puikia vaidybos priemone ar objektu.
Darbo problema – kaip ugdyti vaikų kūrybiškumą panaudojant teatro priemones ir objektus?
Darbo objektas – priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybės panaudojant vaidybines priemones ir objektus.
Darbo tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes panaudojant vaidybos priemones ir objektus.
Uždaviniai:
1. Apibūdinti priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo sampratą.
2. Nustatyti vaidybos priemonių ir objektų panaudojimo galimybes priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumui ugdyti.
3. Empiriškai nustatyti tėvų ir pedagogų požiūrį į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes panaudojant vaidybos priemones ir objektus.
4. Tyrimo rezultatų pagrindu suplanuoti ir realizuoti edukacinį projektą bei pateikti rekomendacijas pedagogams ir tėvams.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, apklausa (raštu).
Išvados. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad ugdymo įstaigose trūksta tradicinių ir netradicinių vaidybos priemonių. Nemaža dalis pedagogų ir tėvų mano, kad dailė ir kitos meno rūšys kaip ugdomoji veikla mažiausiai susijusi su vaidybos procesu. Taip pat paaiškėjo, kad didelė dalis vaikų tik retkarčiais žaidžia su žaislais ar objektais, o ir netradicinių bei tradicinių vaidybos priemonių turi ne itin daug.
Darbą sudaro: mokslinių šaltinių analizė, tiriamoji dalis, edukacinio projekto aprašymas, 53 puslapiai, 1 lentelė, 22 paveikslai, 32 literatūros šaltiniai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Priešmokyklinis amžius, kūrybiškumas, ugdymas, vaidybos priemonės, objektai |
en_US |
dc.title |
Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas panaudojant vaidybos priemones ir objektus |
en_US |
dc.title.alternative |
Pre-primary aged children’s creativity development using drama means and objects |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |