DSpace talpykla

Vidinės komunikacijos vertinimas „Amberton“ grupės viešbučiuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Adomaitytė, Evelina
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:14:05Z
dc.date.available 2019-02-11T13:14:05Z
dc.date.issued 2018-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/775
dc.description Adomaitytė E. Assessment of the Internal Communication in the Amberton Group Hotels. Professional Bachelor’s thesis. Supervisor lecturerŽuklienė D. Tourism and Hotel Management Study Program.Faculty of Management and Economics. Kaunokolegija/University of Applied Sciences. Kaunas, 2018. 98 p. In the final work „Assessment of the Internal Communication in the Amberton Group Hotels“, internal communication within the hotel group structure is analyzed from a theoretical and practical point of view, Amberton Group Hotel's internal communications is analyzed and possibilities for improvement are recommended. The topic is relevant becuase each organization has a formally approved structure, that implements communication relations which also called internal communication of the organization. The aim of this work is to conduct assessment of the internal communication in the Amberton Group Hotels. Objectives of the work: • to analyze the structure and internal communication processes in accommodation establishments; • to carry out research to assess the internal communication aspects of the Amberton Group Hotels; • to provide situation analysis of the Amberton Group Hotel's internal communication; • to suggest internal communication enhancement possibilities in the Amberton Group Hotels. Methods of work: analysis of scientific literature and document, questionnaire, interview and SWOT analysis. The theoretical part deals with the concepts of organizational and internal communication, communication models, functions, types, intercultural communication aspects, internal communication problems and the concept and services of accommodation establishments. This section analyzes possible channels of communication, various tools and the process itself. The practical part of the work analyzes three Amberton Group Hotels, situation of their internal communication and corporate internal documents. Several research methods were used to analyze internal communication: a questionnaire for employees of hotels, interview with companies’ managers and an internal document analysis of the company. The results revealed some drawbacks in internal communication, although the managers find it to be effective. The third part presents the following internal communication improvement possibilities in theAmberton Group Hotels: organizing general meetings, introduction of motivational systems, implementation of IT communication platforms, staff training events. Scope of work: 98 pages, 28 tables, 14 pictures, 43 literature and information sources, 8 appendixes. en
dc.description.abstract Baigiamajame darbe „Vidinės komunikacijos vertinimas „Amberton“ grupės viešbučiuose“ analizuojamavidinė komunikacija viešbučių grupės struktūroje teoriniu ir praktiniu aspektu, aliekama „Amberton“ grupės viešbučių vidinės komunikacijos analizė ir pasiūlymai tobulinimo galimybėms.Tema aktuali tuo, kad kiekviena organizacija turi formaliai patvirtintą struktūrą, kurios dėka yra realizuojami komunikaciniai santykiai, dar vadinami vidine įmonės komunikacija. Darbe naudojami metodai: mokslinės literatūros analizė,dokumentų analizė,anketinė apklausa,interviu ir SSGG analizė. Teorinėje dalyje apžvelgiamos komunikacijos, organizacinės komunikacijos ir vidinės komunikacijos sampratos, komunikacijos modeliai, funkcijos, tipai, tarpkultūrinės komunikacijos aspektai, vidinės komunikacijos problemos ir apgyvendinimo įmonių samprata bei paslaugos. Šioje dalyje analizuojami galimi informacijos perdavimo kanalai, įvairios priemonės ir procesas. Praktinėje darbo dalyje analizuojami trys „Amberton“ grupės viešbučiai, jų vidinės komunikacijos situacija bei bendri įmonių vidaus dokumentai. Vidinei komunikacijai analizuoti pasirinkti keli tyrimo metodai: anketinė apklausa viešbučių darbuotojams, interviu įmonių vadovams ir įmonės vidaus dokumentųanalize. Iš gautų rezultatų galima matyti, kad vidinė komunikacija „Amberton“ viešbučiuose yra tobulintina, nors vadovų nuomone ji yra efektyvi. Trečioje dalyje pateikiamosvidinės komunikacijos tobulinimo galimybės „Amberton“ grupės viešbučiuose: visuotinių susirinkimų rengimas, motyvacinės sistemos įvedimas, IT komunikacijos platformų įdiegimas, darbuotojų apmokymas. Darbą sudaro: 98 puslapių, 28 lentelės, 14 paveikslų, 43 literatūros ir informacijos šaltiniai, 8 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija, viešbutis, vertinimas, vidinė komunikacija en_US
dc.title Vidinės komunikacijos vertinimas „Amberton“ grupės viešbučiuose en_US
dc.title.alternative Assessment of the internal communication in the Amberton Group hotels en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra