DSpace talpykla

Ugdomosios aplinkos reikšmė 4-5 metų amžiaus vaikų kūrybiniams žaidimams.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kuznecova, Rūta
dc.date.accessioned 2019-02-11T13:11:20Z
dc.date.available 2019-02-11T13:11:20Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/773
dc.description Relevance of the research. The importance of research. Games could be described as main activity of children at 4-6 years old. There are several types of games including fantasy play games and games with rules. Current investigation analyzed only fantasy play type of games, which generally comes from imagination and are initiated by the children. It is a common question: what factors influence playing process of children? Previous research studies identified factors such as parental behavior and environment, where children live at, as children demonstrate their experience through games. Environment of playground is another major factor, and this study analyzed the surroundings of group in kindergarten. The aim of current investigation was to determine whenever kindergarten environment (that is dependent on teacher) influence the free play games of 4-6 years old children. The aim of the paper - to identify how educational environment influence fantasy play games of 46 years old children. Objectives of the paper: educational environment influence on fantasy play games of 4-6 years old children. The subject of the paper 1. To provide theoretical background for educational environment, and explain the concept of fantasy play. Also, to prove that educational environment influence free playing of children. 2. To clarify factors that affect relationships between educational environment and fantasy play game. 3. To conduct an educational project based on the research findings. Research methods:  The analysis of previous research studies that identify educational environment effect on fantasy play games.  Face-to-face interviews with current kindergarten pedagogues to receive their opinion towards fantasy play games value on environment.  Observation of children playing games topics and dependency on environment. Conclusions: the research has revealed that the environment in the group has significant effect for fantasy games of the children. These findings are in agreement with data received from educators. Pedagogues stated that changes of group environment affects children playing behavior as children starts to play different typology games. In addition, it was found that children involve general group equipment such as chairs and tables while playing. During the educational project, regular group environment was improved, and it has influence on children playing behavior: wider range of tools expanded the topics of the games. en
dc.description.abstract Temos aktualumas. Žaidimas yra pagrindinė ir viena svarbiausia vaiko veikla. Žaidimai skirstomi į kūrybinius ir žaidimus su taisyklėmis. Šiame darbe nagrinėjami tik kūrybiniai žaidimai, kurie kyla iš vaiko iniciatyvos ir fantazijos. Dažnai kyla klausimas, kas lemia šiuos vaikų žaidimus. Vieni teigia, kad vaikai savo patirtį atvaizduoja žaidimuose, todėl didžiausią įtaką daro tėvai ir aplinka, kurioje gyvena vaikas. Šis faktas nėra paneigiamas, tačiau manoma, kad dalį įtakos daro ir žaidimų aplinka. Šiame darbe analizuojama darželio grupės aplinka. Taigi, ar grupės aplinka, kurią kuria auklėtoja, daro įtaką kūrybiniams 4-6 metų amžiaus vaikų žaidimams. Tyrimo objektas: ugdomosios aplinkos įtaka 4-6 metų amžiaus vaikų kūrybiniams žaidimams. Darbo tikslas – nustatyti ugdomosios aplinkos įtaką 4-6 metų amžiaus vaikų kūrybiniams žaidimams. Uždaviniai: 1. Teoriškai paaiškinti, kas yra ugdomoji aplinka bei atskleisti vaikų kūrybinių žaidimų sampratą; pagrįsti ugdomosios aplinkos įtaką kūrybiniams vaikų žaidimams. 2. Apklausos (žodžiu) ir stebėjimo metu nustatyti, ugdomosios aplinkos ir kūrybinių žaidimų ryšį. 3. Tyrimų rezultatų pagrindu inicijuoti ir įgyvendinti edukacinį projektą. Metodai: • Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas atskleisti ugdomosios aplinkos poveikį kūrybiniams žaidimams. • Apklausa (žodžiu), skirta nustatyti pedagogų požiūrį į ugdomosios aplinkos reikšmę kūrybiniams žaidimams. • Stebėjimas, kurio tikslas, išsiaiškinti vaikų kūrybinių žaidimų temas ir jų priklausomybę nuo aplinkos. Atliktas tyrimas parodė, kad grupės aplinka iš tiesų turi įtakos kūrybiniams vaikų žaidimams. Tai atskleidžia pedagogių apklausos metu išanalizuoti duomenys: pakeitus ar atnaujinus grupės aplinką vaikai pradeda žaisti naujų temų žaidimus. Nustatyta, kad savo žaidimams vaikai naudoja ne tik žaislus, bet ir grupėje esančias priemones (kėdes, stalus, dėžes, gamtines priemones ir t.t.), kas taip pat parodo aplinkos svarbą vaikų žaidimams. Edukacinio projekto metu papildžius aplinką drauge su vaikais pagamintomis metodinėmis priemonėmis, žaidimų temos paįvairėjo. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Ikimokyklinis ugdymas, ugdomoji aplinka, vaikų žaidimai, kūrybiniai žaidimai, aplinko įtaka. en_US
dc.title Ugdomosios aplinkos reikšmė 4-5 metų amžiaus vaikų kūrybiniams žaidimams. en_US
dc.title.alternative Influence of learning environment for 4-6 year old children's creative games. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra