DSpace talpykla

Dailės terapijos elementų taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus grupėje.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Oniščiukienė, Kristina
dc.date.accessioned 2019-02-07T12:51:43Z
dc.date.available 2019-02-07T12:51:43Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/737
dc.description The pre-school age is an important period in a child’s life. Pre-schoolers aged 6-7 require deeper thinking and more concentration than toddlers aged 1-5. One option to reduce stress and help prepare for primary school is art therapy. Pedagogical art therapy is a new field orientated to help children and teachers as well. The art therapy allows for more creative activities and is a helping tool for the child to become more inquisitive. Problem. What are the options of applying art therapy for pre-schoolers? The aim is to reveal the elements of art therapy that can be applied for pre-schoolers. Tasks: 1. To define the peculiarities of the education of pre-schoolers in the theoretical aspect and describe the application of art therapy in the pre-school education process. 2. To reveal possibilities of art therapy application in a group of pre-schoolers. 3. To plan and implement the "Fun Activity Week" project Object. Opportunities for the application of art therapy elements in the pre-school age group. Methods. Analysis of scientific literature, survey (interview). Conclusions: 1. The analysis of scientific literature revealed that the elements of art therapy stimulate the child's desire to develop all the competences described in the pre-school curriculum. 2. The study revealed that not all respondents applied art therapy in their curriculum. Most of the participants in the research introduced art therapy elements in various activities, but do not use these elements to educate all competencies. 3. The "Fun activity week" project was successfully planned and implemented. Contents. 3 chapters: chapter 1 discusses pedagogical art therapy, introduces the application of art therapy in the development of competences pre-school aged children. Chapter 2 describes the study and its results and chapter 3 reveals the results of the educational project. The thesis consists of 40 pages: 10 pages of tables, 2 images, and a list of 26 sources. en
dc.description.abstract Priešmokyklinis amžius - svarbus vaiko gyvenimo etapas. Priešmokyklinėje grupėje, lyginant su ikimokykliniu amžiumi, veiklos reikalauja gilesnio mąstymo, didesnio susikaupimo. Vienas iš būdų, padėti sumažinti susidariusiam nerimui ir tuo pačiu padėti ruoštis mokyklai, galėtų būti dailės terapija. Pedagoginė dailės terapija – tai viena iš naujų sričių, kuri orientuojasi į švelnią pagalbą vaikui ir pačiam pedagogui. Tuo pačiu dailės elementų taikymas yra vienas iš būdų kūrybiškesnei vaikų veiklai bei pagalbinė priemonė sužadinti norui veikti, atrasti, pažinti. Probleminis klausimas. Kokios dailės terapijos elementų taikymo galimybės priešmokyklinio ugdymo grupėje? Tikslas. Atskleisti dailės terapijos elementų taikymo galimybes priešmokyklinio amžiaus grupėje. Uždaviniai: 1. Apibrėžti priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ypatumus teoriniu aspektu bei aprašyti dailės terapijos taikymą priešmokyklinio ugdymo procese. 2. Atskleisti dailės terapijos elementų taikymo galimybes priešmokyklinėje grupėje. 3. Suplanuoti ir įgyvendinti projektą „Smagios veiklos savaitė”. Objektas. Dailės terapijos elementų taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus grupėje. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, apklausa žodžiu (interviu) . Išvados: 1. Mokslinės literatūros analizė atskleidė, kad dailės terapijos elementų pagalba skatinamas vaiko noras ugdytis visas priešmokyklinio ugdymo programoje aprašytas kompetencijas. 2. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad ne visos respondentės savo darbe taiko dailės terapijos elementus. Dauguma tyrimo dalyvių dailės terapijos elementus įtraukia į įvairias veiklas, tačiau nenaudoja šių elementų ugdyti visoms kompetencijoms. 3. Projektas „Smagios veiklos savaitė“ suplanuotas ir sėkmingai įgyvendintas. Darbo apimtis: 3 skyriai: 1 aptariama pedagoginė dailės terapija, supažindinama su dailės terapijos elementų taikymu ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijas; 2 pateikiama empirinio tyrimo metodika, rezultatai ir jų analizė; 3 aprašomas edukacinio projekto rengimas ir rezultatai. Puslapių skaičius - 40, iš jų 10 lentelių, 2 paveikslai, literatūros sąrašas iš 26 šaltinių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Dailės terapija, priešmokyklinis ugdymas, kompetencijos. en_US
dc.title Dailės terapijos elementų taikymo galimybės priešmokyklinio amžiaus grupėje. en_US
dc.title.alternative Opportunities for the application of art therapy elements in a pre-primary aged group. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra