dc.description |
My behalor theme is the visual style of firm UAB „Noosfera LT“. This project aims to create an exclusive visual style for a newly-created company. The main goal of this work was to create a contemporary visual design of UAB „Noosfera LT” which would be aesthetically and visually presented. My bechalor theme is – The visual style of UAB „Noosfera LT“. Noosfera word mean is like a „kingdom of mind“ or a unity of mind. Noosfera, it is a new state of the biosphere, where intelligent human activity becomes the main factor behind its development; it is the emergence of new consciousness, new time and new reality. Therefore, the task of Noosfer's company is to bring man closer to himself, by regaining his original knowledge, to open wide, unrestricted clichés, possibilities of thinking, to release consciousness from complex decisions to the transition to genuinely perfect simplicity. Noosfera offers to help companies with IT tools to easily and easily handle complex business management tasks. The aim of the work was to create an interesting and exclusive corporate identity for the UAB „Noosfera LT“ company. I wanted to make visual style different from others. I have analyzed many branded analogues. The main purpose of non-traditional adult-oriented corporate style is the first impression for clients. That is why designers and manufacturers use contrasting colors, vibrant graphics and intriguing shapes. Mostly this is used to reflect the company or its products. That is why I decided to create a visual style that reflects the UAB „Noosfera LT“ company. The Noosfera brand is easy to read and recognizable. The logo is based on a combination of letters and logo form. There are also colors - one of the colors is dark blue, which is associated with peace, integrity and reliability. Blue to green is associated with humility and renewal. UAB „Noosfera LT“ company strives for such a void. The best elements that reflect the Noosfera company are the letters. The graphic was chosen close to the brand name, which became an ornament in branded identity advertising objects. The visual identity is dominated by strict forms - stable composition, harmony, rigor, and laconicity. The final task of my beholor is to create advertising objects. There were created: business cards, a form, an envelope, a thanksgiving, a flyer, a name card, a shirt, a cup, a bag, a pen, a hat, a eraser, a notebook. To create these objects everywhere I've supported my graphics. I made many sketches for creating a form and business cards. I wanted to reflect the graphics and their aesthetic image. During the final work I tried to use all the creative and specialist knowledge that, in coordination with the customers and their expectations, I had the opportunity to create a professional, original and appealing attention to the visual style of the company UAB „Noosfera LT“. |
en |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tema – UAB „Noosfera LT“ įmonės vizualinis stilius. Šiuo projektu siekiama sukurti išskirtini vizualini stilių naujai isikūrusiai įmonei. Pagrindinis šio darbo tikslas buvo sukurti šiuolaikinį vizualinio stiliaus dizainą, kuriame būtų estetiškai ir vaizdžiai pristatyta „Noosfera LT‘‘įmonė.
Noosfera – „proto karalystė“ arba viso proto ir minčių vienovė. Noosfera, tai naujas biosferos būvis, kur protinga žmogaus veikla tampa pagrindiniu veiksniu, lemiančiu jo raidą, tai naujos sąmonės, naujo laiko, naujos realybės atsiradimas. Todėl Noosferos įmonės užduotis priartinti žmogų prie jo paties, sugrąžinant jam pirmapradį žinojimą, atverti plačias, neapribotas klišėmis, mąstymo galimybes, išlaisvinti sąmonę nuo sudėtingų sprendimų pereinant prie genialiai tobulo paprastumo. Noosfera siūlo padėti įmonėms IT priemonėmis paprastai ir lengvai spręsti sudėtingus verslo valdymo uždavinius.
Darbo tikslas buvo sukurti įdomu ir išskirtinį firmini stilių „Noosfera“ įmonei. Norėjau, kad vizualinis stilius būtų išskirtinis. Išanalizavau daug firminių stilių analogų. Pagrindinės netradicinės, suaugusiems žmonėms skirtos, įmonių stilių tikslas yra pirmas įspūdis. Jam sustiprinti gamintojai ir dizaineriai naudoja ryškias, kontrastingas spalvas, ryškią grafiką ir intriguojančias formas. Dažnai, toks firminis stilius sąmoningai yra kuriamos kad atspindėtų įmonę arba jos parduodamas prekes. Aš taip pat nutariau kurti vizualinį stilių, kuris atspindėtų „Noosfera‘‘ įmonę.
Įmonės „Noosfera“ ženklas yra lengvai skaitomas ir atpažįstamas. Logotipo pagrindas yra forma ir raidžių kombinacija. Taip pat ir spalvos – viena iš spalvų yra tamsiai mėlyna, kuri žmogui asocijuojasi su ramybę, sąžiningumu ir patikimumu. Mėlyna į žalumą spalva, asocijuojasi su nuolankumu ir atsinaujinimu. „Noosfera“ tokio įvaizdžio ir siekia. Geriausi elementai, atspindintis „Noosfera“ įmonę, yra raidės. Grafikai buvo pasirinktas grafiškas motyvas artimas firminiam ženklui, kuris firminio identiteto reklaminiuose objektuose tampa ornamentu. Vizualiniame identitete vyrauja griežtos formos – stabili kompozicija, harmonija, griežtumas, lakoniškumas.
Labai svarbi baigiamojo darbo užduotis – sukurti reklamos objektus. Buvo sukurti: vizitinės kortelės, blankas, vokas, padėkos, skrajutė, vardinė kortelė, marškinėliai, puodelis, maišelis, tušinukas, kepurė, trintukas, užrašų knygelė. Kurdama šiuos objektus visur rėmiausi savo grafika. Daug eskizavau kurdama blanką ir vizitines korteles. Norėjau, kad atsispindėtų grafika ir jų estetinis vaizdas.
Atliekant baigiamąjį darbą stengiausi pasitelkti visas kūrybines ir specialybines žinias, kurias derinant su užsakovais ir jų lūkesčiais, turėjau galimybę sukurti profesionalų, originalų ir patraukiantį dėmesį „Noosfera“ įmonės vizualini stilių. |
en_US |