DSpace talpykla

Įmonės ,,Dovis&Kami“ vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rudzevičiūtė, Kamilė
dc.date.accessioned 2019-02-06T11:58:00Z
dc.date.available 2019-02-06T11:58:00Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/693
dc.description Project theme – to design brand identity for „Dovis&Kami“. The aim of the final project: to create original and visually attractive brand identity for „Dovis&Kami“, which will be used for the brand and customers usage. The main tasks of the final project: to create modern, visually attractive branding‘s designing solution and to adapt it in the final project. The object of the final project: to create original brand identity for music and graphic design company „Dovis&Kami“ (logotype, blanks, envelopes, tickets, posters(A1), CD cover, ID lanyard, shirt, cap). The relevance/novelty of the topic: among the other companies, involved in music creation, production and sound recording, the newly established company „Dovis&Kami“ is seeking to gain high level of competitiveness, to attract new clients, customers, to get into the market. Graphic design, animation that is customized for music, has not been established in any other company that creates music. After receiving this order for the company, it was decided to connect two different professions – music composer‘s and graphic designer‘s. The problem of the final project: there are only few companies that creates music and graphic elements in the foreign and Lithuanian market. With rising demand of trance and electronic music, increasing potential listeners( this demand‘s data is reflected from music applications, music platforms, for example YouTube, Spotify, concert tours and music festivals popularity) the need to establish a company that creates trance music emerges. Newly set up company „Dovis&Kami“ is seeking to gain high level of competitiveness, to attract new clients, customers, to get into the market. The designing of visual brand identity for „Dovis&Kami“. It is a company that creates music, composing, sound recording, producing, touring and creates graphic adapted for music. This company is producing trance, house, electronic music which associates with space, infinity reaches of galaxy. Brand‘s identity is necessary to establish new and successful company. To this day, company „Dovis&Kami“ have had its logotype, web page so it was decided to give an order to design further brand indentity. Key findings and conclusions: in my opinion, I have achieved the set goals of the final project. I created original, outstanding brand identity that meets the theme of the final project. You can browse and listen to the composer‘s Dovydas music here : https://soundcloud.com/dovydas en
dc.description.abstract Darbo tema – įmonės „Dovis&Kami“ vizualinio identiteto dizainas. Baigiamojo darbo tikslas : sukurti originalų ir vizualiai įsimintiną įmonės „Dovis&Kami“ identitetą, skirtą tiek įmonės, tiek vartotojų naudojimui. Pagrindiniai uždaviniai : sukurti originalų, modernų, vizualiai išsiskiriantį prekės ženklo ir kitų vizualinio stiliaus objektų dizaino sprendimą ir jį pritaikyti projekte. Baigiamojo darbo objektas : muzikos ir grafikos įmonės ,,Dovis&Kami“ originalaus vizualinio identiteto dizaino sukūrimas (logotipas, blankas, vokai, bilietai, plakatai(A1), CD viršelis, ID pakabutis, marškinėliai, kepurė). Temos aktualumas/ naujumas : tarp kitų įmonių, užsiimančių muzikos kūrimu, prodiusavimu, įrašų įgarsinimu,naujai įsikursianti įmonė „Dovis&Kami“ siekia įgyti aukštą konkurencingumo lygį, pritraukti klientus, užsakovus, įsitvirtinti rinkoje. Dar nė vienoje įmonėje, kuriančioje muziką, nebuvo įsteigiama grafinio dizaino specifika, kuriamos animacijos, pritaikytos muzikai grafikos, elementai. Gavus šį tiesioginį užsakymą įmonei, buvo sumanyta sujungti dviejų žmonių skirtingas profesijas – muzikos kompozitoriaus ir grafikos dizainerės. Baigiamojo darbo problema : įmonių, kurios užsiima muzikos bei grafikos kūryba užsienio ir Lietuvos rinkoje, yra labai mažai. Augant transo, elektroninės muzikos žanrų paklausai ir didėjančiam susidomėjusių klausytojų ratui( šios augančios paklausos duomenis rodo muzikinės aplikacijos,muzikos platformos, pvz. YouTube, Spotify, koncertinių turų bei festivalių bilietų pardavimai), atsiranda poreikis įkurti įmonę, kuriančią būtent šio žanro muziką. Naujai įsikursianti įmonė „Dovis&Kami“ siekia įgyti aukštą konkurencingumo lygį, pritraukti klientus, užsakovus, įsitvirtinti rinkoje. Pasirinktos įmonės „Dovis&Kami“ identiteto kūrimas. Įmonė ,,Dovis&Kami" užsiima muzikos kūrimu, komponavimu, įrašų įgarsinimu, prodiusavimu, koncertavimu ir vizualiniu dizainu muzikos srityje. Šios įmonės kuriama muzika yra trance, house, electro žanrų, kurie asocijuojasi su kosmosu, begalinėmis visatos patybėmis. Norint sukurti naują, sėkmingą įmonę, reikalingas vizualinis identitetas. Įmonė „Dovis&Kami“ iki šiol turėjo savo logotipą, internetinį tinklalapį. Todėl buvo priimtas tiesioginis užsakymas diplomantui sukurti tolimesnį įmonės vizualinį dizainą, atributiką. Svarbiausi rezultatai bei išvados : manau, jog pasiekiau užsibrėžtų tikslų. Sukūriau originalų, išsiskiriantį, atitinkantį tematiką vizualinį stilių. Kompozitoriaus Dovydo muzikos galite paklausyti : https://soundcloud.com/dovydas en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Muzika, trance, transo muzika, grafika, vizualinis identitetas, įmonė en_US
dc.title Įmonės ,,Dovis&Kami“ vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Visual identity design for the company ,,Dovis&Kami“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra