DSpace talpykla

Gėlių salono „K&A FLORISTIKA“ vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ivanauskienė, Sabina
dc.date.accessioned 2022-10-14T10:03:54Z
dc.date.available 2022-10-14T10:03:54Z
dc.date.issued 2022-07-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6935
dc.description The topic of the final work is a new visual identity design of the flower salon "K&A floristika". The aim of the final work was to create a new, original, exclusive visual identity design for the flower salon "K&A floristika", looking for uniqueness among competitors. To achieve the goal, the tasks were to clarify the concept, importance and main aspects of visual identity, analyze the customer, its activities and identify the customer's needs, analyze the visual identity style of similar brands, create a visual identity design for the flower salon "K&A floristika". The object of the work is the visual identity of the flower salon. There has been a lot of focus lately on how a brand is accepted, which is not surprising given the significant costs companies spend on their design. The brand should give recognition, influence and meaning and reflect the company it represents. Brand identity is important because without it, customers cannot easily recognize the brand. A strong brand can help sell a business to consumers. Visual identity is how perception is formed and an impression is created through the elements of a brand. Images are a powerful form of communication, especially because they do not communicate in words. They speak on a primary, emotional level, making them more persuasive. However, with the power of communication, there is a huge responsibility to ensure that the message you send is not false. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – gėlių salono „K&A floristika“ naujas vizualinio identiteto dizainas. Baigiamajame darbe išsikeltas tikslas, buvo sukurti naują, originalų, išskirtinį vizualinio identiteto dizainą skirtą gėlių salonui „K&A floristika“, ieškančiam išskirtinumo tarp konkurentų. Tikslui pasiekti darbe buvo išsikelti uždaviniai išsiaiškinti vizualinio identiteto sampratą, svarbą ir pagrindinius aspektus, išanalizuoti užsakovą, jo veiklą ir nustatyti užsakovo poreikius, išanalizuoti analogiškų prekės ženklų vizualinio identiteto stilių, sukurti vizualinio identiteto dizainą gėlių salonui „K&A floristika“. Darbo objektas gėlių salono vizualinis identitetas. Pastaruoju metu daug dėmesio skiriama tam, kaip prekės ženklas yra priimamas, o tai nenuostabu, turint omenyje nemažas išlaidas, kurias įmonės skiria savo dizainui. Prekės ženklas turėtų suteikti pripažinimą, įtaką ir prasmę bei atspindėti jo atstovaujamą įmonę. Prekės ženklo identitetas yra svarbus, nes be jo klientai negali lengvai atpažinti prekės ženklo. Stiprus prekės ženklas gali padėti parduoti įmonę vartotojams. Vizualinis identitetas yra tai, kaip formuojamas suvokimas ir sukuriamas įspūdis per prekės ženklo elementus. Vaizdai yra galinga bendravimo forma, ypač todėl, kad jie nebendrauja žodžiais. Jie kalba pirminiu, emociniu lygmeniu, todėl yra įtikinamesniu. Tačiau su didele bendravimo galia atsiranda didžiulė atsakomybė, kad siunčiama žinutė nebūtų klaidinga. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vizualinis identitetas, logotipas, dizainas, analizė. en_US
dc.title Gėlių salono „K&A FLORISTIKA“ vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Visual Identity for the Floral Salon “K&A FLORISTIKA” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra