DSpace talpykla

Moterų požiūris į natūralią ir ekologišką kosmetiką

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Černiauskaitė, Erika
dc.date.accessioned 2022-10-13T10:13:29Z
dc.date.available 2022-10-13T10:13:29Z
dc.date.issued 2021-07-01
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6923
dc.description Relevance of the topic: In recent decades, environmental issues have attracted public interest. This encourages consumers to buy natural and organic products. Research shows that the role of natural and organic cosmetics in the industry is becoming increasingly important. It is expected that the range of natural and organic products will expand in the future even more. (Amberg & Fogarassy, 2019). It is based on science research that moving more towards organic farming could eliminate the problem of global warming. (American spa, 2019). The reason for the growing popularity of natural and organic cosmetics is due to the frequent negative effects of synthetic products to health and the environment. Climate change and the welfare of the planet play an important role, consumers look for natural and organic beauty and health products, this proves the relevance of natural and organic cosmetics to society. (American spa, 2019) Research problem: What is the attitude of women to natural and organic cosmetics? Object of research: Women's attitude to natural and ecological cosmetics. Aim of the research: To reveal women's attitudes towards natural and organic cosmetics. Research tasks: 1. To explain the concept, regulation and labeling of organic and natural cosmetics theoretically. 2. To single out the effects of organic and natural cosmetics on the skin, the advantages and disadvantages. 3. To determine women's attitudes towards natural and organic cosmetics. Research methodology and research subjects: Analysis of scientific and professional literature and quantitative research method - questionnaire survey on the Internet. The survey involved 103 respondents, aged 18 and over. age. The study selected women at random. The main results of the empirical research: According to the researchers, natural and organic cosmetics are healthier than conventional cosmetics and are associated with components of plant origin. Respondents single out the main advantages of this cosmetic - it does not harm the body and has many ingredients that are beneficial to the skin, also disadvantages - high price and short shelf life. Women choose natural and organic cosmetics for products quality and because they do not want to use aggressive ingredients on the skin. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Pastaraisiais dešimtmečiais aplinkos apsaugos problemos sulaukė visuomenės susidomėjimo. Tai skatina vartotojus pirkti natūralius ir ekologiškus produktus. Atlikti tyrimai rodo, kad natūralios ir ekologiškos kosmetikos vaidmuo pramonėje tampa vis ryškesnis. Prognozuojama, kad ateityje natūralių ir ekologiškų produktų asortimentas taps dar platesnis (Amberg & Fogarassy, 2019). Yra pagrįstų tyrimų, kad jei būtų labiau krypstama ekologinio ūkininkavimo link, galima būtų panaikinti globalinio atšilimo problemą. (American spa, 2019). Natūralios ir ekologiškos kosmetikos populiarumo pagrindinė padidėjimo priežastis yra dėl dažno neigiamo sintetinių medžiagų poveikio sveikatai ir aplinkai. Klimato kaita ir planetos gerovė užima svarbiausią vietą, todėl vartotojai ieško natūralių ir ekologiškų grožio bei sveikatingumo produktų ir tai įrodo natūralios ir ekologiškos kosmetikos aktualumą visuomenėje. (American spa, 2019) Tyrimo problema: Koks yra moterų požiūris į natūralią ir ekologišką kosmetiką? Tyrimo objektas: Moterų požiūris į natūralią ir ekologišką kosmetiką. Tyrimo tikslas: Atskleisti moterų požiūrį į natūralią ir ekologišką kosmetiką. Tyrimo uždaviniai: 1. Teoriškai paaiškinti ekologiškos ir natūralios kosmetikos sampratą, reglamentavimą, ženklinimą. 2. Išskirti ekologiškos ir natūralios kosmetikos poveikį odai, privalumus ir trūkumus. 3. Nustatyti moterų požiūrį į natūralią ir ekologišką kosmetiką. Tyrimo metodika ir tiriamieji: Mokslinės ir profesinės literatūros analizė ir kiekybinis tyrimo metodas – anketinė apklausa internete. Tyrime dalyvavo 103 respondentai, nuo 18m. amžiaus. Tyrime pasirinktos moterys atsitiktiniu būdu. Pagrindiniai empirinio tyrimo rezultatai: Tiriamųjų nuomone, natūrali ir ekologiška kosmetika yra sveikesnė už įprastą kosmetiką ir siejasi su augalinės kilmės komponentais sudėtyje. Respondentai išskiria pagrindinius šios kosmetikos privalumus – nežaloja organizmo ir turi daug naudingų odai ingredientų bei trūkumus - aukštą kainą ir trumpą galiojimo laiką. Natūralią ir ekologišką kosmetiką moterys renkasi dėl kokybės ir dėl to, kad nenori odai naudoti agresyvių medžiagų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Natūrali kosmetika, ekologiška kosmetika en_US
dc.title Moterų požiūris į natūralią ir ekologišką kosmetiką en_US
dc.title.alternative Women 's attitude to natural and organic cosmetics en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra