DSpace talpykla

Vyrų ir kosmetologų nuomonė apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bukantytė, Edita
dc.date.accessioned 2022-10-13T10:05:17Z
dc.date.available 2022-10-13T10:05:17Z
dc.date.issued 2021-07-01
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6920
dc.description Relevance on the topic: over the last fifty years, the stronger sex has radically the way they look at their skin and it‘s care (Makino E. T. ir kt., 2018). Oily facial skin is one of the most difficult skin types that requires coustant cosmetic care and knowledge. Aesthetic problems of oily skin cause not only aesthetic discomfort, but also problems such as acne, which is followed by pigmentary changes that can affect human life and cause psychological difficulties (Connolly ir kt., 2017). Research aim: to reveal the opinion of men‘s and aestheticians about the cosmetic care of men‘s oily facial skin. Research problem: what are the opinion of men‘s and aestheticians about the cosmetic care of men‘s oily facial skin? Research object: Men‘s and aestheticians opinion about cosmetic care of men‘s oily face skin. Research objectives: 1. To exclude the peculiarities of men‘s face, aesthetic problem of oily skin and the causes. 2. To describe cosmetic care for men‘s with oily facial skin. 3. To determine the opinion of men and aestheticians on the cosmetic care of men‘s oily facial skin. Research methods: 1. Analysis of scientific and professional literature. 2. Quantitative research method – curitten questionnaire. 3. Data analysis. Research subjects: the study was prepared for a targeted selection – men who have an oily problematic or non-problematic facial skin and practicing aestheticians. The study involved 101 male respondents and 30 aestheticians. Age of respondents from 18 years. Research results and conclusions: studies have revealed that men do not take sufficient care of facial skin: facial cosmetic care is not relevant for most and a large part of cosmetic products purchased in large supermarkets use it only occasionally and do not know whether they have a positive effect on the solution of oily skin problems. A small proportion of men who use the services of a aestheticians, choose cosmetic products according to professional recomendations and perform a full course of procedures, remain satisfied with the result. Professionals confirm that cosmetic products have a positive effect on the solution of oily skin problems. In their opinion – men are responsible clients because they trust the aestheticians recommendations and executes the procedure and home care plan. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Per pastaruosius penkiasdešimt metų stipriosios lyties atstovai kardinaliai pakeitė požiūrį į savo odą bei jos priežiūrą (Makino E. T. ir kt., 2018). Riebi veido oda - vienas iš sudėtingiausių odos tipų, reikalaujančių nuolatinės kosmetinės priežiūros ir žinių. Estetinės riebios odos problemos sukelia ne tik estetinį diskomfortą, bet ir tokias problemas kaip aknė, po kurių lieka pigmentiniai pakitimai galintys paveikti žmogaus gyvenimą ir sukelti psichologinių sunkumų (Connolly ir kt., 2017). Tyrimo tikslas: Atskleisti vyrų ir kosmetologų nuomonę apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą. Tyrimo problema: Kokia yra vyrų ir kosmetologų nuomonė apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą? Tyrimo objektas: Vyrų ir kosmetologų nuomonė apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą. Tyrimo uždaviniai: 1. Išskirti vyrų veido odos ypatumus, riebios odos estetines problemas bei sukeliančius veiksnius; 2. Aprašyti vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą; 3. Nustatyti vyrų ir kosmetologų nuomonę apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą. Tyrimo metodai: 1. Mokslinės ir profesinės literatūros analizė; 2. Kiekybinis tyrimo metodas - anketinė apklausa raštu; 3. Duomenų analizė. Tiriamieji: Tyrimas buvo paruoštas tiksline atranka – vyrai, kurie turi riebią probleminę arba neprobleminę veido odą ir praktikuojantys kosmetologai. Tyrime dalyvavo 101 respondentų vyrų ir 30 kosmetologų. Respondentų amžius nuo 18 metų. Tyrimo rezultatai ir išvados: Tyrimai atskleidė, kad vyrai nepakankamai rūpinasi veido oda: daugumai kosmetinė priežiūra nėra aktuali ir didelė dalis kosmetikos produktus, įsigytus didžiuosiuose prekybos centruose, naudoja tik kartais bei nežino, ar jie daro teigiamą įtaką riebios odos problemų sprendimui. Nedidelė dalis vyrų, kurie naudojasi kosmetologo paslaugomis, renkasi kosmetikos produktus pagal profesionalų rekomendacijas ir atlieka pilną procedūrų kursą, lieka patenkinti rezultatu. Profesionalai patvirtina, kad kosmetikos produktai daro teigiamą įtaką riebios odos problemų sprendimui. Jų nuomone, vyrai - atsakingi klientai, nes pasitiki kosmetologo rekomendacijomis ir vykdo procedūrų bei namų priežiūros planą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Riebi oda, kosmetologai, vyrų odos kosmetinė veido priežiūra en_US
dc.title Vyrų ir kosmetologų nuomonė apie vyrų riebios veido odos kosmetinę priežiūrą en_US
dc.title.alternative Men‘s and aestheticians opinion about cosmetic care of men‘s oily face skin en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra