DSpace talpykla

Tėvų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių įtrauktį į bendrąsias grupes

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sabutienė, Jurgita
dc.date.accessioned 2022-10-13T08:26:15Z
dc.date.available 2022-10-13T08:26:15Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6916
dc.description Relevance of research. Children with individual (self-)education needs and their parents encounter not only education institutions’ insufficient readiness to educate child with mentioned needs, but prevailing opinion in society, myths and stereotypes as well, which often reveal childrens' parents in group approach. Although Lithuania’s and foreign countries’ researchers invest a lot in analysis of education of children with individual needs of it, in emphasis on mentioned childrens’ and their teachers’ experienced difficulties, and analysis of parents’ experience, studies, in which general preschool children parents’ approach to education of children with individual (self-)education needs would be analysed are quite rare. The aim of research – disclosing parents’ approach to preschool aged children with individual (self-)education needs inclusion to general groups. The subject of research – parents’ approach to preschool aged children with individual (self-)education needs inclusion to general groups. en_US
dc.description.abstract Tyrimo aktualumas. Vaikams, turintiems individualiųjų ugdymo(si) poreikių ir jų tėvams tenka susidurti ne tik su ugdymo įstaigos nepakankamu pasirengimu ugdyti tokių poreikių turintį vaiką, bet ir su visuomenėje vyraujančia nuomone apie šių vaikų ugdymą bendrojo lavinimo ugdymo įstaigose, gyvuojančiais mitais bei stereotipais, kurie neretai atsikleidžia ir grupės vaikų tėvų požiūriuose. Nors Lietuvos ir užsienio šalių tyrėjai daug dėmesio skiria vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių ugdymo analizei, šių vaikų ir jų mokytojų patiriamų sunkumų išgryninimo bei tėvų potyrių analizei, studijos, kuriuose būtų analizuojamas bendrojo ikimokyklinio ugdymo vaikų tėvų požiūris į vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių ugdymą yra gana retos. Tyrimo tikslas – atskleisti tėvų požiūrį į ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių, įtrauktį į bendrąsias grupes. Tyrimo objektas – tėvų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių, įtrauktį į bendrąsias grupes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject individualieji ugdymosi poreikiai, įtraukltis, bendrosios grupės en_US
dc.title Tėvų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių individualiųjų ugdymo(si) poreikių įtrauktį į bendrąsias grupes en_US
dc.title.alternative Parents’ Approach to Preschool Aged Children with Individual (Self-) Education Needs Inclusion to General Groups en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra