DSpace talpykla

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo prielaidos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Poderytė, Giedrė
dc.date.accessioned 2022-10-13T08:23:22Z
dc.date.available 2022-10-13T08:23:22Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6915
dc.description Relevance of topic. Inclusive education from an early age represents an educational environment open to all without discrimination and prejudice, such as children with special educational needs, as well as disadvantaged children, foreigners, and so on. Although the principles of inclusive education at the Lithuanian level are emphasized in various legal acts, it is important to assess what factors create and destroy the preconditions for implementing the concept of inclusive education in practice. Research problem. There are relevant factors that create and destroy preconditions for the implementation of inclusive education concept in educational practice in preschool education institutions implementing this concept. The object of research is the preconditions for the implementation of the concept of inclusive education in pre-school education. The aim of research is to reveal the preconditions for the implementation of inclusive education in a pre - school education institution. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Įtraukusis ugdymas nuo ankstyvo amžiaus reprezentuoja ugdymo aplinką, atvirą visiems be jokios diskriminacijos ir išankstinių nusistatymų, pavyzdžiui, vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, taip pat socialiai remtiniems vaikams, užsieniečiams ir kt. Nors Lietuvos lygmeniu įtraukiojo ugdymo principus akcentuoja įvairūs teisės aktai, tačiau svarbu įvertinti kokie veiksniai kuria ir naikina prielaidas įgyvendinti įtraukiojo ugdymo koncepciją praktikoje. Temos problema. Ikimokyklinio ugdymo įstaigose, įgyvendinančiose įtraukiojo ugdymo koncepciją, yra aktualūs veiksniai kuriantys ir naikinantys prielaidas įgyvendinti šią koncepciją ugdymo praktikoje. Tyrimo objektas – įtraukiojo ugdymo koncepcijos įgyvendinimo ikimokykliniame ugdyme prielaidos. Tyrimo tikslas – atskleisti įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo prielaidas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject įtraukusis ugdymas, prielaidos, ikimokyklinio ugdymo įstaiga en_US
dc.title Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo prielaidos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Prerequisites for the Implementation of Inclusive Education in a Preschool Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra