DSpace talpykla

5–6 metų amžiaus vaikų empatijos ugdymas(is) ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gečienė, Mingailė
dc.date.accessioned 2022-10-12T12:32:41Z
dc.date.available 2022-10-12T12:32:41Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6910
dc.description Relevance of the Topic. Children’s empathic behavior, i.e., both the emotional and cognitive components of empathy, arises and develops in the preschool age. Empathy has a direct impact on a child's social development and creates the preconditions for successful socialization in society. Object of the research - opportunities for the development of empathy for children aged 5-6 in a pre-school education institution. The aim/goal of the paper - to reveal the possibilities of developing empathy for children aged 5-6 in a pre – school education institution. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Vaikų empatiškas elgesys t.y tiek emocinis tiek pažintinis empatijos komponentas atsiranda ir vystosi ikimokykliniame amžiuje. Empatija turi tiesioginės įtakos vaiko socialiniam vystymuisi, sudaro prielaidas sėkmingai socializacijai visuomenėje. Tyrimo objektas – 5–6 metų amžiaus vaikų empatijos ugdymo/si galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Tyrimo tikslas – atskleisti 5–6 metų amžiaus vaikų empatijos ugdymo/si galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject empatijos ugdymas, ikimokyklinio ugdymo įstaiga en_US
dc.title 5–6 metų amžiaus vaikų empatijos ugdymas(is) ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Empaty Education of Children Aged 5-6 in Pre-School Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra