DSpace talpykla

Pasakojamosios tautosakos panaudojimas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinę kompetenciją

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Beinartaitė, Vilma
dc.date.accessioned 2022-10-12T12:28:15Z
dc.date.available 2022-10-12T12:28:15Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6908
dc.description Relevance of the study. The pre-school age of a child from birth to five is particularly important for the development of a child's language. During this age, it is important to ensure the best conditions for language development. Narrative folklore, especially a traditional fairy tale, perfectly meets the needs, thinking and level of perception of a preschool child. The tale used in various ways, can help to develop the child's language, enriching the vocabulary. Nowadays, the problem is becoming more and more relevant, such as the declining prestige of reading, declining leisure reading, and there is the prevailing opinion that the traditional fairy tale is obsolete, and it is difficult to interest a modern and innovative child with fairy tale. This bachelor thesis is intended to discuss the possibilities of using narrative folklore to reveal parents the benefits of traditional fairy tales for the development of a child's language competence and to introduce parents to new inclusive ways of using fairy tales in order to develop a child's language. The research question is: is enough attention paid to the use of narrative folklore in the development of language skills of preschool children? The goal of the study is to reveal the benefits, meaning and ways of using narrative folklore for the development of language competence of preschool children. Work theme - use of narrative folklore to develop language competence of preschool children. en_US
dc.description.abstract Tyrimo aktualumas. Ikimokyklinis vaiko amžiaus tarpsnis nuo gimimo iki penkerių yra ypatingai svarbus vaiko kalbos lavėjimui ir plėtotei. Šiuo amžiaus periodu svarbu užtikrinti pačias palankiausias sąlygas kalbos ugdymui/-si. Pasakojamoji tautosaka, ypatingai tradicinė pasaka, puikiai atliepia ikimokyklinio amžiaus vaiko poreikius, mąstymą ir suvokimo lygį. Pasaka perteikta įvairiais būdais, gali padėti plėtoti, ugdyti ir lavinti vaiko kalbą, turtinti žodyną. Šiais laikais vis aktualesnė tampa tokia problema, kaip mažėjantis skaitymo prestižas, nykstantis laisvalaikio skaitymas, vyrauja nuomonė, jog tradicinė pasaka jau yra atgyvena, ja sunku sudominti šiuolaikinį ir naujovių trokštantį vaiką. Šis bakalauro darbas skirtas aptarti pasakojamosios tautosakos panaudojimo galimybes, atskleisti tėvams tradicinės pasakos naudą vaiko kalbinės kompetencijos ugdymui/-si bei pristatyti tėvams naujų, įtraukių pasakos panaudojimo būdų, siekiant vaiko kalbos plėtotės. Tyrimo problema - ar skiriamas pakankamas dėmesys pasakojamosios tautosakos panaudojimui ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui/-si? Tyrimo tikslas - atskleisti pasakojamosios tautosakos naudą, reikšmę bei panaudojimo būdus ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymui/-si. Darbo tema - pasakojamosios tautosakos panaudojimas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinę kompetenciją en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject pasakojamoji tautosaka, kalbinė kompetencija en_US
dc.title Pasakojamosios tautosakos panaudojimas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinę kompetenciją en_US
dc.title.alternative Use of Narrative Folklore to Develop Language Competence of Pre-School Children en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra