dc.contributor.author |
Beinartaitė, Vilma |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-12T12:28:15Z |
|
dc.date.available |
2022-10-12T12:28:15Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6908 |
|
dc.description |
Relevance of the study. The pre-school age of a child from birth to five is particularly
important for the development of a child's language. During this age, it is important to ensure the best
conditions for language development. Narrative folklore, especially a traditional fairy tale, perfectly
meets the needs, thinking and level of perception of a preschool child. The tale used in various ways,
can help to develop the child's language, enriching the vocabulary. Nowadays, the problem is
becoming more and more relevant, such as the declining prestige of reading, declining leisure reading,
and there is the prevailing opinion that the traditional fairy tale is obsolete, and it is difficult to interest
a modern and innovative child with fairy tale. This bachelor thesis is intended to discuss the
possibilities of using narrative folklore to reveal parents the benefits of traditional fairy tales for the
development of a child's language competence and to introduce parents to new inclusive ways of
using fairy tales in order to develop a child's language.
The research question is: is enough attention paid to the use of narrative folklore in the
development of language skills of preschool children?
The goal of the study is to reveal the benefits, meaning and ways of using narrative folklore
for the development of language competence of preschool children.
Work theme - use of narrative folklore to develop language competence of preschool
children. |
en_US |
dc.description.abstract |
Tyrimo aktualumas. Ikimokyklinis vaiko amžiaus tarpsnis nuo gimimo iki penkerių yra
ypatingai svarbus vaiko kalbos lavėjimui ir plėtotei. Šiuo amžiaus periodu svarbu užtikrinti pačias
palankiausias sąlygas kalbos ugdymui/-si. Pasakojamoji tautosaka, ypatingai tradicinė pasaka, puikiai
atliepia ikimokyklinio amžiaus vaiko poreikius, mąstymą ir suvokimo lygį. Pasaka perteikta įvairiais
būdais, gali padėti plėtoti, ugdyti ir lavinti vaiko kalbą, turtinti žodyną. Šiais laikais vis aktualesnė
tampa tokia problema, kaip mažėjantis skaitymo prestižas, nykstantis laisvalaikio skaitymas, vyrauja
nuomonė, jog tradicinė pasaka jau yra atgyvena, ja sunku sudominti šiuolaikinį ir naujovių trokštantį
vaiką. Šis bakalauro darbas skirtas aptarti pasakojamosios tautosakos panaudojimo galimybes,
atskleisti tėvams tradicinės pasakos naudą vaiko kalbinės kompetencijos ugdymui/-si bei pristatyti
tėvams naujų, įtraukių pasakos panaudojimo būdų, siekiant vaiko kalbos plėtotės.
Tyrimo problema - ar skiriamas pakankamas dėmesys pasakojamosios tautosakos
panaudojimui ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui/-si?
Tyrimo tikslas - atskleisti pasakojamosios tautosakos naudą, reikšmę bei panaudojimo
būdus ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymui/-si.
Darbo tema - pasakojamosios tautosakos panaudojimas ugdant ikimokyklinio amžiaus
vaikų kalbinę kompetenciją |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
pasakojamoji tautosaka, kalbinė kompetencija |
en_US |
dc.title |
Pasakojamosios tautosakos panaudojimas ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbinę kompetenciją |
en_US |
dc.title.alternative |
Use of Narrative Folklore to Develop Language Competence of Pre-School Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |