DSpace talpykla

1,5-3 metų amžiaus vaikų adaptacijos tobulinimo galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lendraitytė, Audrė
dc.date.accessioned 2022-10-12T12:06:21Z
dc.date.available 2022-10-12T12:06:21Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6906
dc.description Relevance of the topic: The child's adaptation is the most important, but one of the shortest steps in his life, when he goes to kindergarten from his early childhood and has very little life experience in kindergarten all day without his parents. One of the reasons a child experiences stress when starting kindergarten is separation from their mother. For the child, a home and its environment, as well as being with his parents, is his greatest wish. When she starts attending kindergarten, the child realizes that his life is becoming different than it was. Realizing this, he starts protesting to stay with Dad and Mom, starts crying until he realizes otherwise and starts to feel safe after a while. Research problem: What would help to overcome the adaptation difficulties of children aged 1.5 - 3 years? Object of research: adaptation of 1.5 -3 years old children in pre-school education institution. Job objective: To find out the possibilities of improving the adaptation of 1.5 - 3 years old children in the preschool education institution. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Vaiko adaptacija yra pats svarbiausias, tačiau vienas trumpiausių žingsnių jo gyvenimo kelyje, kai eina į darželį nuo pat ankstyvos savo vaikystės ir turi labai mažai gyvenimiškos patirties būdamas darželyje visą dieną be tėvų. Viena iš priežasčių kodėl vaikas patiria stresą pradėdamas lankyti darželį yra atsiskyrimas nuo mamos. Vaikui namai ir jų aplinka, bei buvimas su tėvais yra pats didžiausias jo noras. Pradėdamas lankyti darželį vaikas supranta, kad jo gyvenimas tampa kitoks, negu buvo. Tai supratęs, jis pradeda protestuoti norėdamas likti su tėčiu ir mama, pradeda verkti, kol suvokia , kad kitaip nebus ir po truputį apsiprasdamas pradeda jaustis saugiai. Tyrimo problema: Kas padėtų įveikti 1,5 – 3 metų amžiaus vaikų adaptacijos sunkumus? Tyrimo objektas: 1,5 -3 metų amžiaus vaikų adaptacija ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Darbo tikslas: Išsiaiškinti 1,5 – 3 metų amžiaus vaikų adaptacijos tobulinimo galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject adaptacija, ikimokyklinio ugdymo įstaiga en_US
dc.title 1,5-3 metų amžiaus vaikų adaptacijos tobulinimo galimybės ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative 1,5 – 3 Year Old Children‘s Adaptation in a Pre-School Education Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra