DSpace talpykla

Moterų požiūris į savaiminio įdegio kosmetinių priemonių poreikį ir galimą poveikį odai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mikalauskaitė, Diana
dc.date.accessioned 2022-10-12T11:53:16Z
dc.date.available 2022-10-12T11:53:16Z
dc.date.issued 2021-07-01
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6903
dc.description Relevance of the topic: in order to achieve a tan, people usually enjoy direct rays emitted by the sun or solariums, but too much ultraviolet rays can become harmful to human skin. According to Sultana (2020), excessive exposure to sunlight can become a major cause of harmful effects on the skin, eyes, and immune system. Self-tanning cosmetics give the image of tanned skin without damaging it with harmful ultraviolet rays. Tanned skin is perceived by people as healthier and more attractive to the eye. According to Diehl (2019), it is well known that natural and artificial ultraviolet radiation can cause severe health consequences, and self tanning cosmetics can be seen as a “healthy” way to achieve “tanned” skin. The research problem: what is the women 's attitudes toward the need for self - tanning cosmetics and the possible side effects to the skin? The object of the research: women’s attitudes toward self-tanning cosmetics. The aim of the study: to determine women 's attitudes toward the need for self - tanning cosmetics and the possible side effects to the skin. Objectives of the study: 1. To theoretically explain the need for skin tanning in society in relation to the natural effects of sun tanning on the skin. 2. Describe the mechanism of action of self-tanning, cosmetics that promote self-tanning, food supplements and their possible side effects. 3. To reveal women's attitudes towards self-tanning cosmetics for the skin. Research methodology and subjects: analysis of professional and scientific literature, the aim of which is to find out the need for skin tanning in society and to find out the need for self tanning cosmetics and their effect on the skin. Subjects: 189 women of all ages. Target selection: women. Strategy - quantitative research. Method - quantitative survey. The main results of the empirical research: the study found that self-tanning cosmetics are used by most women year-round. More than half of the respondents to the survey say that they use cosmetics that promote self-tanning, as this makes the desired skin tan faster and easier. It is also considered safer than exposure to the sun. The survey showed that respondents feel more attractive and more confident when tanned. Therefore, it can be said that tanned skin tone is important for women of all ages, as the scientific literature claims. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: dažniausiai įdegiui pasiekti žmonės mėgaujasi tiesioginiais saulės arba soliariumų skleidžiamais spinduliais, bet per didelis kiekis ultravioletinių spindulių gali tapti žalingi žmogaus odai. Pasak Sultana (2020) perteklinis saulės spindulių poveikis gali tapti pagrindinė žalingo poveikio odai, akims ir imuninei sistemai priežastimi. Savaiminio įdegio kosmetinės priemonės suteikia įdegusios odos įvaizdį nežalojant jos kenksmingais ultravioletiniais spinduliais. Įdegusią odą žmonės vertiną kaip sveikesnę ir patrauklesnę akiai. Pasak Diehl (2019) yra gerai žinoma, kad natūrali ir dirbtinė ultravioletinė spinduliuotė gali sukelti sunkių padarinių sveikatai, o savaiminio įdegio kosmetinės priemonės gali būti vertinamos kaip „sveikas“ būdas pasiekti „įdegusią“ odą. Tyrimo problema: koks moterų požiūris į savaiminio įdegio kosmetinių priemonių poreikį ir galimą poveikį odai? Tyrimo objektas: moterų požiūris į savaiminio įdegio kosmetines priemones. Tyrimo tikslas: nustatyti moterų požiūrį į savaiminio įdegio kosmetinių priemonių poreikį, poveikį ir galimą poveikį odai. Uždaviniai: 1. Teoriškai paaiškinti odos įdegio poreikį visuomenėje sąsajoje su natūraliu saulės įdegio poveikiu odai. 2. Aprašyti savaiminio įdegio veikimo mechanizmą, savaiminį įdegį skatinančias kosmetines priemones, maisto papildus bei galimą jų šalutinį poveikį. 3. Atskleisti moterų požiūrį į odai skirtas savaiminio įdegio kosmetines priemones. Tyrimo metodika ir tiriamieji: profesinės ir mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas išsiaiškinti odos įdegio poreikį visuomenėje bei sužinoti savaiminio įdegio kosmetinių priemonių poreikį ir poveikį odai. Tiriamieji: 189 įvairaus amžiaus moterys. Tikslinė atranka: moterys. Strategija - kiekybinis tyrimas. Metodas - kiekybinė apklausa. Pagrindiniai empirinio tyrimo rezultatai: tyrimas atskleidė, kad savaiminio įdegio kosmetinės priemonės naudojamos daugumos moterų ištisus metus. Daugiau negu pusė apklausoje dalyvavusių respondenčių teigia, jog naudoja savaiminį įdegį skatinančias kosmetines priemones, nes taip greičiau ir lengviau pasiekiamas norimas odos įdegis. Taip pat mano, kad tai saugiau negu saulės spindulių poveikis odai. Tyrimas parodė, kad respondentės įdegusios jaučiasi patrauklesnės, labiau pasitikinčios savimi. Todėl galima teigti, jog įvairaus amžiaus moterims įdegusios odos atspalvis yra svarbus, ką ir tvirtina mokslinė literatūra. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Savaiminis įdegis, kosmetinės priemonės, moterų požiūris en_US
dc.title Moterų požiūris į savaiminio įdegio kosmetinių priemonių poreikį ir galimą poveikį odai en_US
dc.title.alternative Women 's attitudes toward the need for self - tanning cosmetics and the possible side effects to the skin en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra