DSpace talpykla

Socialinių tinklų įtaka kosmetologinių procedūrų pardavimams

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Narmontaitė, Ugnė
dc.date.accessioned 2022-10-05T11:39:34Z
dc.date.available 2022-10-05T11:39:34Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6840
dc.description Relevance of the topic: Every year more and more cosmetologists begin to work. Increasing competition makes it more difficult for beauticians to establish themselves in the market. Therefore, for that reason, it is necessary to try to increase your awareness in order to find customers more easily and quickly and thus sell more cosmetological procedures. One way to do this is to take advantage of the popularity of social networks. Therefore, the aim was to find out what are the peculiarities of the use of social networks by cosmetologists and residents and their opinion on the influence of social networks on sales of cosmetological procedures. Investigation problem. How do social networks influence sales of cosmetological procedures? Subject of the research: The influence of social networks on sales of cosmetological procedures. Goal of the research: to reveal the impact of social networks on sales of cosmetological procedures. Tasks: 1. Explore the concept of social networks and describe the main social networks - Facebook, Instagram and YouTube. 2. Describe advertising on social networks. 3.Compare the peculiarities of the use of social networks by cosmetologists and inhabitants. Research methods: theoretical (analysis of professional and scientific literature), empirical (questionnaire survey of respondents consists mainly of open questions), statistical (analysis of collected data using Microsoft Excel 2016 program). Respondents: Two groups of respondnents participated in the survey in order to compare the opinion of beauticians and the population. One of the groups consisted of 30 cosmetologists who are currently working as a cosmetologist. Another group consisted of 70 inhabitants. Results of the research. The views of residents and cosmetologists about the influence of social networks on sales of cosmetological procedures are the same. In both surveys, the majority of respondents believe that social networks have a positive impact on sales of cosmetological procedures. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Kiekvienais metais pradeda dirbti vis daugiau kosmetologų. Dėl augančios konkurencijos kosmetologams yra sunkiau įsitvirtinti rinkoje. Tad dėl tos priežasties yra būtina stengtis didinti savo žinomumą, kad būtų paprasčiau ir greičiau surasti klientus ir taip parduoti daugiau kosmetologinių procedūrų. Vienas iš būdų tai padaryti yra pasinaudoti socialinių tinklų populiarumu. Todėl siekta išsiaiškinti kokie yra kosmetologų ir gyventojų naudojimosi socialiniais tinklais ypatumai ir kokia jų nuomonė apie socialinių tinklų įtaką kosmetologinių procedūrų pardavimams. Tyrimo problema. Kaip socialiniai tinklai įtakoja kosmetologinių procedūrų pardavimus? Tyrimo objektas: socialinių tinklų įtaka kosmetologinių procedūrų pardavimams. Tyrimo tikslas: atskleisti socialinių tinklų daromą įtaką kosmetologinių procedūrų pardavimams. Tyrimo uždaviniai: 1. Išnagrinėti socialinių tinklų sampratą ir aprašyti pagrindinius socialinius tinklus - „Facebook“, „Instagram“ ir „YouTube“. 2. Aprašyti reklamavimąsi socialiniuose tinkluose. 3. Palyginti kosmetologų ir gyventojų naudojimosi socialiniais tinklais ypatumus. Tyrimo metodai: teoriniai (profesinės ir mokslinės literatūros analizė), empiriniai (anketinė respondentų apklausa, daugiausiai sudaryta iš atviro tipo klausimų), statistiniai (surinktų duomenų analizė naudojant Microsoft Excel 2016 programą). Tiriamieji: Siekiant palyginti kosmetologų ir gyventojų nuomonę, apklausoje dalyvavo dvi tiriamųjų grupės. Vieną iš grupių sudarė 30 kosmetologų, kurie šiuo metu dirba kosmetologo darbą. Kitą grupę sudarė 70 gyventojų. Tyrimo rezultatai. Gyventojų ir kosmetologų nuomonės apie socialinių tinklų įtaką kosmetologinių procedūrų pardavimams sutampa. Abiejų apklausų didžioji dalis respondentų mano, kad socialiniai tinklai teigiamai įtakoja kosmetologinių procedūrų pardavimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinis tinklas, kosmetologas, reklama, pardavimas en_US
dc.title Socialinių tinklų įtaka kosmetologinių procedūrų pardavimams en_US
dc.title.alternative Impact of Social Media on the Market of Cosmetology Procedures en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra