dc.contributor.author |
Visockytė, Aistė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-20T06:35:57Z |
|
dc.date.available |
2022-09-20T06:35:57Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6811 |
|
dc.description |
The service marketing complex is an integral part of every company. It is important to think in detail about each element of the marketing complex, this can lead to the success of the SPA company in order to succeed in the future. Improving the service marketing complex is important because it contributes to improving the companies image, it helps to attract more costumers, meet their needs and make effective decisions that contribute to the company development. Analyzing the elements of the service marketing complex, these can be like links to act effectively, what needs to be improved in order to fulfil what goals and results are desired to be achieved. |
en_US |
dc.description.abstract |
Paslaugų marketingo kompleksas yra neatsiejama kiekvienos įmonės dalis. Svarbu detaliai apgalvoti kiekvieną marketingo komplekso elementą, nes tai gali lemti sėkmę SPA įmonei norint veikti sėkmingai ateityje. Paslaugų marketingo kompleksą tobulinti svarbu, nes tai prisideda prie įmonės įvaizdžio gerinimo, tai padeda pritraukti daugiau klientų, išpildyti jų poreikius bei priimti efektyvius sprendimus, kurie prisidėtų prie įmonės tobulėjimo. Analizuojant paslaugų marketingo komplekso elementus tai gali būti lyg nuorodos kaip veikti efektyviai, ką reikia tobulinti, kad išpildyti tai, kokių tikslų ir rezultatų norima pasiekti. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingo kompleksas, tobulinimas, spa centras, sveikatingumas |
en_US |
dc.title |
„UPA Medical SPA“ įmonės marketingo komplekso tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the Marketing Complex of UPA Medical SPA |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |