Santrauka:
Pateikiama vartotojų lūkesčių samprata, išanalizuojami lūkesčių tipai, apibūdinamos SPA ir sveikatingumo paslaugos bei jų vartotojai, pateikiama paslaugos samprata, pateikiami vartotojų lūkesčius formuojantys veiksniai, analizuojami vartotojų lūkesčių formavimo modeliai. Aptariami kiekybinio ir kokybinio tyrimo rezultatai, gauti sveikatos centre „Energetikas“ ir pateikiami pasiūlymai. Sveikatingumo ir SPA paslaugų rinkos pasiūla sparčiai auga, todėl norint išlaikyti esamus klientus ir pritraukti kitų klientų dėmesį būtina atkreipti dėmesį į klientų lūkesčius ir jų formavimąsi.
Description:
Description of the professional BA thesisthe concept of consumer expectations is presented, the types of expectations are analyzed, SPA and health services and their users are described, the concept of service is presented, the factors forming consumer expectations are presented, and the models of consumer expectations are analyzed. The results of the quantitative and qualitative research obtained at the Energetikas Health Center are discussed and suggestions are presented. The supply of the market for health and spa services is growing rapidly, so in order to retain existing customers and attract the attention of other customers, it is necessary to pay attention to the expectations of these customers and their formation.