DSpace talpykla

UAB „Manvesta“ informacijos viešinimo strategijų efektyvinimas socialinėse medijose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaskelaitė, Deivilė en
dc.date.accessioned 2022-09-20T06:08:17Z
dc.date.available 2022-09-20T06:08:17Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6805
dc.description Social media has quickly become a global and recognized phenomenon. Nowadays, with the help of social media, it is possible to communicate and exchange information simply and conveniently. XX a. the invention of the Internet has facilitated this and led to the development of information and communication technologies. Social media was created for interpersonal communication. But now the concept of social networking has expanded to become a medium to connect with customers, advertise and sell their goods, and strengthen communication between different groups of people. en_US
dc.description.abstract Socialinės medijos greitai tapo globaliu ir pripažinimą gavusiu reiškiniu. Šiais laikais socialinių medijų pagalba galima paprastai ir patogiai bendrauti, keistis informacija. XX a. išrastas internetas sudarė tam palankias sąlygas ir paskatino kurti informacines ir komunikacines technologijas. Socialinės medijos buvo sukurtos tarpasmeniniams ryšiams palaikyti. Tačiau dabar socialinių tinklų sąvoka išsiplėtė ir tapo terpe siekiant užmegzti ryšį su klientais, reklamuoti ir parduoti savo prekes ir stiprinti komunikaciją tarp įvairių žmonių grupių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title UAB „Manvesta“ informacijos viešinimo strategijų efektyvinimas socialinėse medijose en_US
dc.title.alternative Eficiency of Manvesta UAB Social Media Outreach Strategies en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra