dc.contributor.author |
Vaskelaitė, Deivilė |
en |
dc.date.accessioned |
2022-09-20T06:08:17Z |
|
dc.date.available |
2022-09-20T06:08:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6805 |
|
dc.description |
Social media has quickly become a global and
recognized phenomenon. Nowadays, with the help of social media, it is possible to communicate and
exchange information simply and conveniently. XX a. the invention of the Internet has facilitated this
and led to the development of information and communication technologies. Social media was
created for interpersonal communication. But now the concept of social networking has expanded to
become a medium to connect with customers, advertise and sell their goods, and strengthen
communication between different groups of people. |
en_US |
dc.description.abstract |
Socialinės medijos greitai tapo globaliu ir pripažinimą gavusiu
reiškiniu. Šiais laikais socialinių medijų pagalba galima paprastai ir patogiai bendrauti, keistis
informacija. XX a. išrastas internetas sudarė tam palankias sąlygas ir paskatino kurti informacines ir
komunikacines technologijas. Socialinės medijos buvo sukurtos tarpasmeniniams ryšiams palaikyti.
Tačiau dabar socialinių tinklų sąvoka išsiplėtė ir tapo terpe siekiant užmegzti ryšį su klientais,
reklamuoti ir parduoti savo prekes ir stiprinti komunikaciją tarp įvairių žmonių grupių. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
UAB „Manvesta“ informacijos viešinimo strategijų efektyvinimas socialinėse medijose |
en_US |
dc.title.alternative |
Eficiency of Manvesta UAB Social Media Outreach Strategies |
en |
dc.type |
Other |
en_US |