DSpace talpykla

Prekės ženklo „Elito“ išorinės komunikacijos skaitmeniniuose kanaluose tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Raškauskaitė, Dominyka en
dc.date.accessioned 2022-09-20T05:40:07Z
dc.date.available 2022-09-20T05:40:07Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6802
dc.description There are a lot of similar brands in the market these days, so there is huge competition. Communication is one of the most important aspects in every business and organization. It is important not only to communicate but also to do it correctly. For a brand to be successful, quality and effective external communication is essential. External communication promotes and publicizes the organization, brand, products, and so on. A connection is established between the company and existing or potential customers. en_US
dc.description.abstract Šių dienų rinkoje yra gausybė panašaus pobūdžio prekių ženklų, todėl vyrauja milžiniška konkurencija. Komunikacija – vienas svarbiausių aspektų kiekviename versle ir organizacijoje. Svarbu ne tik komunikuoti, bet ir taisyklingai tai daryti. Tam, kad prekės ženklas būtų sėkmingas, privaloma vykdyti kokybišką ir efektyvią išorinę komunikaciją. Išorinės komunikacijos dėka, yra reklamuojama ir viešinama organizacija, prekės ženklas, produktai ir pan. Sukuriamas ryšys tarp įmonės ir esamų ar potencialių klientų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Prekės ženklo „Elito“ išorinės komunikacijos skaitmeniniuose kanaluose tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the external communication of the Elite brand in digital channels en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra