Santrauka:
Per pastaruosius dešimtmečius turizmo
informacijos paslauga užėmė aukštą vietą šioje rinkoje. Be jos
produktai ir paslaugos nebūtų pasiekiamos tikslinės auditorijos.
Anksčiau informacija apie turizmą buvo suteikiama naudojant tik
informacinius leidinius, reklamas radijo ar televizijos laidas, dabar
informacijos sklaidos priemonių padaugėjo dvigubai. Turizmo sferoje
informacijos sklaida yra suteikiama įvairiais būdais, pasitelkiant
skirtingus kanalus, kad kiekvienas asmuo surastu jiems aktualią ir
reikalingą informaciją.
Description:
Over the past decades,
the tourist information service has occupied a high position in this
market. Without it, products and services would not reach the target
audience. In the past, information on tourism was provided only
through information publications, radio, or television advertisements.
In the tourism sphere, information is disseminated in a variety of
ways, through different channels, so that each person can find the
information that is relevant and necessary to them.